Ruszyła kampania Disney XD

RUSZYŁA KAMPANIA DISNEY XD Z UDZIAŁEM
POPULARNYCH POLSKICH YOUTUBERÓW 

Disney XD jest miejscem, gdzie spotyka się jednocześnie wielu superbohaterów."Strażnicy Galaktyki","Supa Strikas" czy "Oddział Specjalny", takie seriale i jeszcze więcej możemy znaleźć na tym kanale.Dziś,jednak skupimy się na tym pierwszym tytule,a właściwie na kampanii promującej ten serial.Zapraszam!


Sukces kinowego filmu zapewnił „Strażnikom Galaktyki” miejsce wśród najlepszych – obok „Spider-Mana” i „Avengers” – produkcji Marvel Studios,wpłynął również na decyzję o powstaniu serialu animowanego. Opowiada on o przygodach zuchwałego Petera Quilla, który w obronie wszechświata łączy swoje siły z czterema outsiderami.

Z okazji zbliżającej się premiery serialu,ruszyła kampania mająca na celu wypromowanie "Strażników Galaktyki" i pokazanie kanału Disney XD jako miejsca spotkania jednocześnie wielu superbohaterów.Głównymi twarzami kampanii są zdecydowanie większości z nas znani youtuberzy-JDabrowsky, Kiślu, Smav i Thorek.

Teaserem kampanii jest casting, w którym każdy z youtuberów wciela się w pięć postaci ze „Strażników Galaktyki”.Na ich kanałach, gdzie filmy są już dostępne, można głosować, w którą postać dany youtuber wcieli się w zwiastunie do serialu.Zwiastun – utrzymany w formie homemade – będzie można obejrzeć na kanale Disney XD przed serialem „Strażnicy Galaktyki” od 25 kwietnia do 13 maja.
                   
               

               


               


               

Premierowe odcinki od poniedziałku do piątku w Disney XD.

Na postacie, w które wcielą się youtuberzy, można głosować na ich kanałach youtube od 5 do 13 marca.

Zwiastun z udziałem JDąbrowskiego, Kiśla, Smava i Thora już w kwietniu na kanale Disney XD.

2 komentarze :

  1. Hej,
    Mam małą prośbę.twoja nazwa bloga "Disney Poland News" bądź "Disney News Poland" (Nie wiem jak jest oficjalnie ,bo raz jest tak ,a raz tak) ,jest bardzo podobna do mojej nazwy ,wręcz identyczna ,można byłoby obie nazwy ze sobą pomylić. Jest to dla mnie bardzo ważne. Moja nazwa "Disney Polska News" ,a z pewnością moja nazwa bloga była pierwsza ,ponieważ ja zmieniałam swoją gdzieś w lipcu (wpadłam na nią sama podczas oglądania wiadomości w telewizji), a w sierpniu nazwa Twojego bloga wyglądała inaczej.Także serdecznie proszę o zmienienie swojej nazwy bądź nawet gdy nie jest ona plagiatem ,jest podobna do mojej ,a moja była pierwsza.
    Zatem proszę o szybką odpowiedź i o zmianę nazwy. Jednakże jakbyś miała jakiekolwiek uwagi co do mojego komentarza zapraszam do kontaktu na mojego blogowego maila: blogdisneypolska@interia.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super jest ta kampania, Nie mogę doczekać się końcowego efektu. :)
    http://swiatdisneyapl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka