"Soy Luna" już niebawem w Disney Channel!

Część z Was już od jakiegoś czasu prosiła mnie o posty na temat serialu "Soy Luna",który niebawem wkroczy do Polski,jednak ja wolałam poczekać do maja,kiedy to odbędzie się jego premiera.Dzisiejszy post będzie dość krótki,ale związany z fabułą nowego serialu.Zapraszam do rozwinięcia!


Jak już Wam kiedyś pisałam,zwiastun serialu bardzo mnie zainteresował.Pamiętam,jak kiedyś większość osób mówiło,że to będzie druga "Violetta",jednak zapewniam Was,że to zupełnie co innego.Cała akcja rozpocznie się w Cancun w Meksyku,lecz potem wszystko dziać się będzie w Buenos Aires w Argentynie. Główną bohaterką wszystkich zdarzeń będzie nastolatka imieniem Luna.Dziewczyna odkryje swoje hobby,którym zdecydowanie jest wrotkarstwo,ale również śpiew.W serialu znajdą się wątki miłosne,rywalizacja,jak i próby odkrycia tajemnic przyszłości.

Luna Valente (Karol Sevilla) wiedzie szczęśliwe życie w Meksyku. Pracuje dorywczo jako dostawca jedzenia. W wolnych chwilach uwielbia spędzać czas ze swoim najlepszym przyjacielem, Simónem, i jeździć na wrotkach po deptaku w Cancún. Życie Luny staje do góry nogami, gdy wraz z rodziną przeprowadza się do stolicy Argentyny — Buenos Aires. Niełatwo jest jej odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Wszystko zmienia się jednak, gdy odwiedza tor wrotkarski Jam & Roller. Pełna zapału Luna rozwinie swoje umiejętności jazdy na wrotkach, pozna nowych przyjaciół, zakocha się i dowie się, kim naprawdę jest.

Co myślicie?Mi zapowiedź/fabuła bardzo się spodobały i mam nadzieję,że serial będzie równie dobry,jak go zapowiadają.Jestem prawie pewna,że Disney ponownie trafił w dziesiątkę i serial "Soy Luna" będzie kolejnym fenomenem,po "Violetcie". Ja planuję obejrzeć pierwszy odcinek i wierzę,że mi się spodoba.

"Soy Luna" od 16 maja od poniedziałku do czwartku o 18:00 w Disney Channel!

Zamierzacie zobaczyć co to za serial?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka