"Powrót na Wyspę Potępionych" już od jutra w sklepach!


Jak już pewnie wiecie,trwają właśnie nagrania do drugiej części filmu "Następcy". Jeszcze przed premierą pierwszego filmu w Disney Channel,która miała miejsce we wrześniu tamtego roku,na półkach polskich księgarni pojawiła się książka "Wyspa Potępionych",która miała wprowadzić widzów do świata "Następców". Z nadchodzącą drugą częścią,pojawia się kolejna książka,która już jutro zawita na półki sklepów.W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam ogólnodostępny opis książki,kilka informacji dotyczących ceny itp. oraz moją opinię na temat kolejnej książki Melissy De La Cruz,którą dzięki The Walt Disney Company Polska już od kilku dni mogę czytać.Zapraszam do rozwinięcia!



 

 Jak Dobrze ŹLE być znów w domu. Mal jest ekspertką w zastraszaniu wrogów, ale zerwała z tym zwyczajem, gdy odcięła się od swych łotrowskich korzeni. Kiedy więc ona i jej przyjaciele: Evie, Carlos i Jay zaczynają odbierać złowrogie wiadomości, ponaglające ich do powrotu do domu, Mal po prostu nie może w to uwierzyć. Czy następcy wrócą na wyspę? Czy ta historia będzie miała szczęśliwe zakończenie? Przekonaj się, czytając drugą część bestsellera Wyspa Potępionych.

 Jak dla mnie opis jest naprawdę zaciekawiający...Muszę przyznać,że bardzo lubię,kiedy książki już w opisie zostawiają nutkę tajemnicy i niepewności.Jestem wtedy bardziej zdeterminowana żeby książkę czytać,choć zdarzają się w niej jakieś nudne momenty.Na szczęście nie piszę tutaj o książce pani De La Cruz. Jak na razie (a jestem już w połowie) nie zdarzyło mi się nudzić,czytając nawet jedną stronę.


Nie chcę za dużo napisać teraz,ponieważ szykuję dla Was recenzję tej cudownej lektury,ale na pewno polecam Wam jej kupno.Jest ona tak ciekawa,jak część pierwsza i nie wiem,czy nawet nie lepsza.To jest,jednak moja opinia i jak już przeczytacie książkę,koniecznie mi napiszcie co wy sądzicie.Ja jestem bardzo ciekawa,co dalej się wydarzy i jak tylko napiszę dla Was kilka postów,znów siadam i zagłębiam się w dalszą część opowieści.

Druga książka również napisana jest przez Melissę De La Cruz,co już na pewno wiecie.Wejdzie ona do sklepów już jutro,czyli 13 czerwca i kosztować będzie 23,99zł w internecie,natomiast stacjonarnie cena wynosić będzie ok.30 zł.Kupić ją możecie w sklepie internetowym wydawnictwa Egmont [*klik*],bądź w dobrych księgarniach.

Zamierzacie kupić książkę 
"Powrót na Wyspę Potępionych"?
Jak Wam się podobała część pierwsza?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka