[Recenzja] Lalka Scarlet ze Star Darlings

Marzenia - każdy z  nas je ma i stara się je spełniać,jednak,jak to się dzieje?To temat przewodni nowego serialu "Star Darlings" emitowanego na kanale Disney Channel.Jedną z głównych bohaterek nowej animacji jest Scarlet,czyli nieśmiała studentka trzeciego roku,która stara się być bardziej otwartą,choć jest to dla niej bardzo trudne.Dzięki Disney Polska mam możliwość recenzji lalkowej wersji Scarlet,która nie jest jeszcze dostępna w naszym kraju.Zapraszam!

Zacznijmy od opakowania,w którym dostałam lalkę.Spokojnie,nie będę się zbyt zagłębiała w ten temat,jednak chciałabym zwrócić uwagę na kilka rzeczy,które zdecydowanie mi się spodobały.Całe pudełko prezentowało się naprawdę dobrze,ale to tył najbardziej mnie zainteresował.To tam znajdowała się krótka "wiadomość" od bohaterki oraz etykietka do wypchnięcia,z kilkoma informacjami o niej.Dodatkowo wszystko było na kolorowym tle z magicznym efektem.Wszystko wyglądało cudownie!

Imię: Scarlet Starling
Urodziny: 3 listopada 
Kryształ mocy: Ravenstone
Teraz przejdźmy do samej lalki.Jej wyglądu,plusów,minusów i rzeczy tego typu.Lalka jest myślę,że standardowych rozmiarów.Wykonana została z plastiku.U mnie na plus idzie to,że można ją zgiąć w miejscach takich,jak kolana,łokieć oraz nadgarstek,a na dodatek można obracać jej głowę oraz ramiona.To dość sporo wygód,w porównaniu do innych lalek.Co mnie jeszcze zdziwiło?Lalka może stać bez podpory!Kiedy chciałam to sprawdzić,moja Scarlet stanęła przede mną bez większego problemu.

Każda z głównych bohaterek serialu przybywając do Świata Życzeń,czyli na Ziemię,zmienia swoją postać,a właściwie wygląd.Wszystko po to,aby wyglądać,jak normalny człowiek i nie zdradzać swojej tożsamości.Ja dostałam Scarlet właśnie w wersji ziemskiej,dlatego zamiast krótkich włosów ma ona długie.Lalka ma długie fioletowe i w dodatku falowane włosy z różowym pasemkiem z przodu,których duża ilość charakteryzuje postać Scarlet.Włosy jej związane są w kucyk po prawej stronie.Widać,że producenci postarali się w każdym szczególe,o to,aby wszystko wyglądało realistycznie i zwyczajnie ładnie.

Zauważyłam również,że dużą uwagę zwrócono na wykonanie twarzy.Lalka ma starannie wykonany makijaż i zadbano nawet o to,aby brwi nie były zwykłymi kreskami,a żeby miały kształt oraz małe ciemniejsze kreseczki.Na twarzy Scarlet pojawiły się również piegi,które ma ona w obu światach.Bardzo spodobało mi się również to,że oczy nie były zwyczajnie namalowane,tak jak usta czy makijaż oczu,a zrobione z materiału przypominającego szkło.Dzięki temu mamy pewność,że te elementy nie zetrą się w najbliższym czasie.Wracając do szczegółów,o które zadbali producenci.Bardzo ciekawe jest to,że nasza lalka ma...majtki!I to nie takie zwykłe,a z gwiazdkami,koronką oraz kokardką! Wszystko to jest nieodłączne od lalki i zrobione z plastiku.Z czymś takim,to ja się jeszcze nie spotkałam!

Czas na ubrania!W Gwiezdnej Krainie,nieśmiała dziewczyna nosi różową sukienkę do kolan oraz bluzę.Wszystko świecące.Natomiast na Ziemi dziewczyna ma na sobie różowo-fioletową bluzkę z długim rękawem,srebrną spódniczkę z siateczką na dole,srebrny pasek oraz te same buty z wysoką cholewką,które nosi również w Krainie.Muszę przyznać,że stylizacje Scarlet z obu światów są naprawdę bardzo podobne.Takie same buty oraz podobny pasek...wygląd bohaterek nie jest zmieniony w 100%. Każdą część ubioru (prócz majtek ;) ) można zdjąć i chociażby zmienić na inną np.zaprojektowaną przez Was.
Podsumowując lalka została wykonana naprawdę dobrze i starannie.Całość prezentuje się naprawdę świetnie i wygląda lepiej niż niejedna lalka Barbie.Jeśli macie młodszą siostrę (a może i brata) to na pewno będzie to dla nich świetny prezent,kiedy lalki wejdą już do Polski. Bez wahania mogę jej dać 10/10 i zachęcam do zainteresowania się nimi,mam nadzieję już niebawem.

"Star Darlings" codziennie o 7:25 i 13:25 w Disney Channel!

Która postać z serialu jest Waszą ulubioną?
Podoba Wam się recenzja?

1 komentarz :

  1. Fajna recenzja. ;-) Ja mam Sagę i bardzo mi się podoba. Jest pod każdym względem mocno dopracowana. Ładne zdjęcia.

    violettakochammuzykapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka