Egmont,Ameet - moc nowości z serialu "Soy Luna"

Już od 12 września o godz.18:00 oglądać będziemy mogli najnowsze odcinki serialu "Soy Luna". To w nich dowiemy się m.in. kto wygra konkurs Jam&Roller,czy Ambar i Matteo rozstaną się oraz czy Luna w końcu pozna swoją tożsamość i będzie z Simonem.W związku z powrotem telenoweli na antenę Disney Channel, rynek zapełnia się nowymi pozycjami od Egmonta czy Wydawnictwa Ameet.W dzisiejszym poście mam dla Was aż 6 książkowych propozycji,które w krótszy niż zawsze sposób dla Was zrecenzowałam.Zapraszam do rozwinięcia!
Soy Luna.Za kulisami
Nigdy nie miałam żadnych zastrzeżeń do książek z Wydawnictwa Egmont.Zawsze są dopracowane,wyglądają bardzo dobrze i są ciekawe.Jednym z pomysłów tego wydawnictwa była seria książek "Za kulisami". Wszystko zaczęli od serialu "Violetta",potem był film "Następcy",a teraz nadszedł czas na "Soy Lunę". Powstały trzy tomy i każdy z nich jest identyczny względem
"budowy". Na początku kilka ciekawostek o aktorach,następnie naklejki,plakat,ponownie naklejki i na sam koniec dwa działy dotyczące przyjaźni pomiędzy aktorami oraz wrotek.Moim zdaniem,to naprawdę fajna sprawa,że w każdym tomie są te same dwa tematy pod koniec,ponieważ mogli je bardziej rozwinąć.W jednej książce jest o Karol i Ruggero,a w innej Caro (Nina) i Karol.Co do działu o wrotkach,to są tam wypowiedzi Karol na temat jej nauki jazdy i tańca na tych cudeńkach.Każdy tom złożony jest głównie z wypowiedzi aktorów grających w serialu i powiem Wam,że mi to naprawdę pasuje.W książce znajdziemy również wiele ciekawostek z planu.Tych zawartych w wypowiedziach obsady,jak i napisanych oddzielnie.Aby troszkę urozmaicić Wam ten dłuuugi opis,tutaj macie jedną z nich:

"Karol ma wielkie serce.Aby uczcić pierwszy dzień zdjęciowy, przyniosła prezenty dla wszystkich na planie, od aktorów do członków ekipy technicznej!"

Szata graficzna każdego z tomów jest naprawdę kolorowa i pełna wzorków,emotek i innych elementów,które charakteryzują produkty z Luną.Wszystko przyciąga oko i wygląda naprawdę
ładnie.Nie za dużo,nie za mało.Aha,zapomniałam Wam jeszcze napisać o naklejkach i plakacie!Bardzo się zdziwiłam,kiedy otworzyłam każdy z trzech tomów,a tam naklejki,tyle że nie z postaciami,a aktorami.Nie były to naklejki ze zdjęciami promocyjnymi,a z ujęciami zza kulis!W każdym tomie,jak już wiecie znajdował się również dwustronny,wielki plakat.Jeśli jesteście wielkimi fanami telenoweli,na pewno Wam się spodoba! Chyba czas przejść do podsumowania... Seria "Soy Luna.Za kulisami" od Egmonta jest naprawdę świetna i warta polecenia.Po dokładnych oględzinach i przeczytaniu wszystkiego daję jej 10/10!

Chcesz kupić "Soy Luna.Za kulisami"? 
Kliknij w jeden z linków! *link [tom 1]*,*link [tom 2]*,*link [tom 3]*
Soy Luna.Kalendarz szkolny 
Macie problem z planowaniem sobie czasu?Spokojnie,nie jesteście sami,bo ja też tak mam.Podczas roku szkolnego cały czas brakuje mi chwili na napisanie dla Was posta czy relaks.Jeśli męczą Was te same problemy,to w tym przypadku zaradzi kalendarz szkolny,również od Egmonta."Soy Luna.Kalendarz szkolny" to świetny sposób na zaplanowanie sobie czasu,a także trochę rozrywki.Tylko niewielką częścią tej pozycji jest sam w sobie kalendarz.Prawie całość to różnego rodzaju porady,ciekawostki,opisy bohaterów czy quizy.Znajdziecie tu również sporo miejsca na notatki.Te ogólne,jak i przypisane do konkretnego miesiąca.Bardzo spodobała mi się pomysł,aby w takim kalendarzu umieścić również mniej znane dni,takie jak Dzień Nutelli.Naprawdę świetne!Macie również możliwość opisania swojego nastroju,jednak na pewno nie pisemnie!Jak więc?Na końcu kalendarza znajduje się arkusz z naklejkami,a właściwie emotkami,przedstawiającymi różne nastroje.Tutaj znajdziecie również naklejki z większością bohaterów serialu.Tak,jak w przypadku tomów "Za kulisami" grafika jest tu naprawdę dynamiczna i kolorowa.Pełna żółci,różu,fioletu oraz błękitu.Jednym (no dobra trzema) słowem typowa dla serialu.Podsumowując jeśli zastanawiacie się nad kupnem kalendarza na ten rok szkolny,to bardzo polecam "Soy Luna.Kalendarz szkolny".Daję mu 9/10,ale tylko dlatego,że mogliby ciut rozwinąć każdy dzień.Chociaż na ranek,popołudnie,wieczór.Zapraszam do kupna!

Chcesz kupić "Soy Luna.Kalendarz szkolny"?
Kliknij w link!  *link*
Soy Luna.Mój styl, moja pasja
Teraz czas na książkę idealną dla miłośników mody i projektowania.Jedna z nowszych pozycji z Luny od Ameet to świetny sposób na nudę i rozwinięcie swojej kreatywności.Wszystko co znajdziecie w jej środku ma związek z modą.Jaki kolor do ciebie pasuje?Jak stylowo ubrać się na wrotki?Tego dowiecie się czytając tą książkę.Jest to pozycja pełna porad,które na pewno ułatwią Wam wybór np.biżuterii czy koloru lakieru,ale również znajdziecie tu wiele odniesień do stylów bohaterek serialu "Soy Luna".Jeśli będzie Wam się nudziło,znajdziecie tutaj również trochę rozrywki.Możecie podpisać przypinki,zrobić quiz lub...zaprojektować własny element stroju!Główną rzeczą,którą robić możecie po otwarciu tej książki,to projektowanie wszelkiego rodzaju bluzek,topów,plecaków,spodni,szortów,a nawet okular.Około połowę książki zajmują arkusze z szablonami do projektowania własnych wzorów na ubrania,akcesoria,buty i wrotki."Soy Luna.Mój styl, moja pasja" zawiera również plakaty małego formatu,które możecie przykleić na ścianie w swoim pokoju. Gwarantuje Wam,że będzie to wyglądało świetnie!Jest rzecz,która w przypadku tej książki jest dla mnie numerem jeden.Co to jest?Naklejki!Może to się wydawać lekko dziwne,ale tutaj naklejki są naprawdę mega!Czasami,kiedy chcemy ozdobić np.zeszyt takimi naklejkami,przeszkadza nam to,że mają one białe obwódki.W tej pozycji znajdziemy aż dwa arkusze,gdzie obwódka jest przeźroczysta,a naklejki inne niż zazwyczaj oraz jeden arkusz z białymi.Brzmi fajnie?Wiedziałam,że Wam też to się spodoba.Reasumując (ale ze mnie humanistka ;) ) pozycja Ameet pt."Soy Luna.Mój styl, moja pasja" to super sprawa dla osób kochających modę i lubiących dobrze się ubierać.Mnie ta
książka podoba się najbardziej ze wszystkich w tym poście wymienionych i bez wahania daję jej 10/10.Polecam!

Chcesz kupić "Soy Luna.Mój styl, moja pasja"? 
Kliknij w link! *link*


"Soy Luna" już od 12 września o 18:00 w Disney Channel!

Czy macie już którąś z tych książek?

2 komentarze :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka