Jesienno-zimowe stylizacje gwiazd Disneya



Od dawna już nie czujemy ciepła na dworze,a w wielu miastach pojawia się już pierwszy śnieg.To oznacza,że czas zacząć ubierać się cieplej niż to dotychczas robiliśmy.Jak zrobić to w modny sposób?To na pewno wiedzą gwiazdy Disneya,które na codzień muszą wyglądać dobrze.Ich stylizacje 'na codzień' najczęściej są dość wygodne,ale również dobrze wyglądają.Czego chcieć więcej?Jak dla mnie niczego! Dziś znalazłam dla Was kilka stylizacji idealnych na ten zimny okres i właśnie w tym momencie zapraszam Was do ich obejrzenia i ewentualnie zainspirowania się nimi.






Bluzka - *klik* i *klik* - 99,99zł / 49,99zł
Spodnie - *klik* - 79,99zł
Okulary - *klik* - 29,90zł
Buty - *klik* - 59,99zł
Buty (zamiennik [Vans/H&M] ) - *klik*  i *klik*  - 149,99zł / 79,90zł






Koszula - *klik* - 59,99zł
Jeansy - *klik* - 59,99zł
T-shirt - *klik* - 19,99zł
Buty (przykładowe) - *klik* - 135,20zł 







Bluza - *klik* - 59,99zł
Spodnie - *klik* - 139zł
Buty - *klik* - 119,99zł
Okulary - *klik* - 14,99zł







T-shirt - *klik* - 19,99zł
Jeansy Boyfriend - *klik* - 79,99zł
Bomberka - *klik* - 69,90zł
Granatowe buty (np. New Balance) - *klik* - 299zł




Podoba się Wam któraś ze stylizacji?
Styl której z dziewczyn najbardziej lubicie?

3 komentarze :

  1. mam pytanie chodzisz do gimnazjum i jeżeli tak to czy tęsknisz za swoją klasą? bo ja tak

    OdpowiedzUsuń
  2. Really Awesome Blog Thanks for Sharing...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak widać, każdy ma swój oryginalny styl. Jak dla mnie zawsze na taka porę roku idealne są ubrania z wełny. Nic innego nie daje mi tyle komfortu i ciepła.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka