"Tini:Nowe życie Violetty" już w Disney Channel!

Na pewno mamy tu niejednego fana serialu "Violetty",a więc słyszeliście pewnie o filmie "Tini:Nowe życie Violetty".W wakacje 2016 roku mogliśmy go oglądać w kinach w całej Polsce.Jakiś czas po premierze filmowej pojawiła się również wersja DVD.Jeśli nadal,jednak nie udało Wam się go obejrzeć to czytajcie post dalej,bo mam dla Was świetną informację.Zapraszam!



Film napędza muzyka,śpiew i taniec.Bo czego więcej nam potrzeba? Choć bohaterkę filmu „Tini. Nowe życie Violetty” znają wszyscy, będziemy świadkami narodzin zupełnie nowej gwiazdy. Ta produkcja Disneya to historia osobistej przemiany. Dwa imiona w tytule to nie przypadek! Gdy Violetta wraca do rodzinnego Buenos Aires po długim światowym tournée, otrzymuje pewną nieoczekiwaną, przygnębiającą informację. Postanawia, więc zostawić za sobą dotychczasową karierę i wyjechać na drugi koniec świata. Lato spędzone na Sycylii odmienia jej życie – zarówno osobiste, jak i artystyczne. Obok Martiny „Tini” Stoessel w produkcji wystąpią również inni członkowie obsady serialu „Violetta”: Jorge Blanco, Mercedes Lambre, Clara Alonso i Diego Ramos, a także Leonardo Cecchi znany z serialu „Alex i spółka”.

"Od śpiewania „Siempre Brillarás” przechodzą mnie ciarki. To bardzo optymistyczna piosenka, która w pigułce opisuje drogę przemiany bohaterki. Z jej przesłaniem mogą identyfikować się zarówno młode dziewczyny, jak i dorośli."~ Martina


W kwietniu artystka odwiedzi Polskę podczas trasy koncertowej TINI: Got Me Started, gdzie wykona utwory ze swojej płyty, ścieżki dźwiękowej filmu oraz serialu Violetta, który był początkiem jej karieryPierwszy singiel Tini pt. Born to Shine osiągnął ponad milion odsłon w serwisach społecznościowych. Film TINI: Nowe życie Violetty zobaczyło w Polsce ponad 113 tysięcy widzów, a trasa koncertowa będzie kolejnym kamieniem milowym w oszałamiającej karierze artystki.

#GOTMESTARTEDTOUR
3 kwietnia o 18:00 w Tauron Arena Kraków
6 kwietnia o 18:00 w Atlas Arena Łódź

„Tini. Nowe życie Violetty” w Disney Channel już 11 lutego o 8:30 oraz 18:30!

3 komentarze :

  1. Na tym filmie byłam w kinie z dwoma koleżankami, nie przepadam za takimi młodzieżowymi filmami, jedynie dla mnie dobrze tam zagrała Mercedes Lambre, ale to tylko moje zdanie :)
    Nie mam tego kanału, rzadko oglądam telewizję.
    Blog mi się bardzo spodobał, całą filmografię Pana Disneya uwielbiam, chociaż także wolę te bardziej dorosłe filmy, co nie zmienia faktu, iż bardzo lubię bajki :) Poleciłam ten blog na swoim - blogomoichzainteresowaniach.blogspot.com
    Pozdrawiam, życzę miłego dnia :)
    Emma Profond ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam do Ciebie pytanie z innej beczki jaka jest twoja ulubiona piosenka Shawna Mendesa z Illuminate bo pisałaś że go kochasz wymien z top 5 ?
    Buziaki��

    OdpowiedzUsuń
  3. Maju wszystkiego najlepszego! ;*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka