[Być jak...] Tini-strój

Czy nie zastanawiało Was to gdzie Martina kupuje takie ubrania? Ile one kosztują? Gdzie można kupić podobne ciuszki? Tego dowiecie się w tym poście. Jest to kolejny post z serii "być jak..." tutaj dowiecie się wszystkiego na temat danej osoby z obsady. Ale jest jeden warunek, który mam nadzieję, że spełnicie musicie nam tutaj pisać o kim ma być następny post! Zapraszam

W tym poście chcę Wam przedstawić strój ze zdjęcia, który Martina dodała miesiąc temu na Instagrama. A zdjęcie się przedstawia tak! Jest na nim Martina i jej koleżanka.

Strój:
Jest to strój, w którym na pewno większość z Was się by pokazała na ulicy, w szkole, na przyjęciu rodzinnym i na co dzień. Idolka założyła tutaj bardzo młodzieżowy strój, który osobiście przypadł mi do gustu. Nie jest on za bardzo sportowy, bo nałożyła tutaj elegancką spódnicę, nie jest on nawet elegancki, gdyż założyła do niego luźną, sportową bluzeczkę. Spódnica+luźna bluzeczk+ dżinsowa koszula=idealne połączenie. Tutaj możemy zobaczyć prawdziwą Martinę Stoessel a nie Violette, która ubiera się za słodko.

Spódnica
 Czarno-biała spódnicę możecie znaleźć wszędzie. Jest ona bardzo prosta ale za to elegancka. Na pewno w Waszych okolicach znajdziecie taką samą lub podobną. Ja w internecie znalazłam podobną nie taką samą. Ale poszukajcie koło Was a na pewno znajdziecie. Według mnie ta spódnica do tego stroju pasuje bardziej niż ta co Tinita ma na sobie.
Cena- 36,90
 Bluzka 
Luźna, szara bluzka chyba znajdziecie ją w każdym sklepie niezależnie od Waszego miejsca zamieszkania. Nie jest już tak elegancka jak spódnica wyżej, ale ma to coś, że niezależnie od koloru spódnicy będzie ona pasować do każdej. Bluzkę wkładamy w spódnicę tak aby było jeszcze trochę luzu. 
Cena: 19,90 
 Koszula
Jasna koszula do tego, że jest modna to jeszcze pasuje do prawie wszystkiego. Możecie zakłada ją do dżinsów, spódnic, sukienek itp.Chyba większość z Was ma ją w domu i często ją nosicie. Jest teraz bardzo modna i większość podążając za modą ją ubiera. Podwińcie tylko trochę rękawy.

Cena: 29,90
Kapelusz
Lubicie chodzić w kapeluszach? Ja nie lubię. Nie musicie koniecznie nakładać kapelusza, może być bez. A jeżeli  lubicie nosić to znalazłam dla Was podobny do tego co ma na sobie go Martina.
 Cena: 49 zł
Wszystko razem: 135,70
Pamiętajcie, że ubranie Martiny są o wiele droższe o tych które pokazałam Wam w tym poscie. 
 Podoba Wam się ten strój? O kim teraz chcecie posta z serii [być jak...]?

2 komentarze :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka