Nowy post Lodo-tłumaczenie

Postaram się Wam przetłumaczyć post napisany na jej blogu holalodociao.Będzie on o piłce nożnej.Myślę,że spodoba się Wam.Lodo nawiązuje w nim do #WorldCup2014
Mój związek z piłką nożną
 Chcę powiedzieć wam o dziwnym zjawisku, które wydaje mi się co 4 lata. Chcę zobaczyć, czy ktoś ma jakieś wyjaśnienie, co jest naprawdę dziwne! Nie rozumiem piłki nożnej nigdy nie rozumiałam ani nie zrozumiem. W mojej głowie koncepcję futbolu można podsumować w następujący opis: garstka ludzi pracujących z piłką. Nie rozumiem, kiedy jest faul, nie rozumiem historii punktów lub znaczników, nie wiem,  a następnie ktoś chce mi wyjaśnić, dobrze, dobrze, co kara! (Wiem, że tata powiedział mi milion razy, ale nigdy nie zrozumiał, nie złość się!) Piłka nożna mnie nudzi, zawsze, przez cały rok (ojciec nadal mnie kochasz?). ALE! Nie ma ale! A tu przedstawiam zjawisko: gdy chodzi na świecie ... I zamieni się w chuligana. Ja nic nie rozumiem, jedyną rzeczą, która mnie interesuje, to obserwować grę i wygrać Włochy. Wszystko inne nie obchodzi mnie, czy nie ma sensu, lub może czekać! EYE: Nadal nie wiem nic o tej grze, ale bez względu na to muszę zrozumieć. Nagle jest źle!. Budzi się w konkurencyjnej stronie mnie i patriotyczne, a także chęć do dekoracji, wszystko wokół mnie zielony biały i czerwony! Maluję paznokcie z flagą i nie zabobonnych rytuałów przed meczami. Jeśli Włochy tracą zdarza się, że nie mówię dzień lub dwa, jeśli wygra, życie jest wspaniałe i to wszystko ma sens!Ktoś mówi do mnie?
 Immagine
Dalszy tekst to to samo lecz po hiszpańsku więc ja posiedziałam i przetłumaczyłam tylko jeden według mnie prostszy język.Nie powiem,który bo będziecie mieli prośby o powiedzenie czegoś lub przetłumaczenie.Ten post był z był dodany dziś.Niedługo pojawi się tłumaczenie wcześniejszego posta z 2 czerwca.Zapraszam Was na blog Lodo[klik] .Piszcie w komentarzach czy chcecie takie tłumaczenia.
                  Co myślicie o nowym poście Lodovici?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka