Ubierz się jak Violetta!!!

Pomyślałam,że zrobię dla Was kilka postów na temat ubrań Violetty.Od dziś mamy wakacje a więc będę wybierała zestawy,które będą letnie.Mam nadzieję,że przyda Wam się to w czasie wakacji.Zapraszam do czytania!!!Dziś zajmiemy się takim strojem:


Na tym zdjęciu Violetta ma niebieski top na ramiączkach,która ślicznie pasuje do kwiatowej spódniczki oraz paska z błękitnej.Ten strój jest bardzo dziewczęcy i pasuje do Violetty.W pierwszym sezonie fioletowej telenoweli Violetta ubierała się bardzo dziewczęco i nosiła prawie codziennie spódniczki.A więc zaczynamy przedstawiać wymienniki tych ubrań:

Bluzka [top]

Rozmiar:36 (S)
Kup:[tu]

Spódniczka w kwiatki
Rozmiar: S
Cena:28zł
Kup:[tu] [myślę,że oferta jest wciąż dostępna,bo próbowałam]

Wstążka [jako pasek,dodatek]
Cena:3,70 zł
Grubość:1,2cm
Długość:32m
Kup:[tu]  

                       Kupicie sobie którąś z tych rzeczy?
                                               Jaką? 
 

1 komentarz :

  1. Ja nie kupie ale podoba mi sie najbardziej wstążka reszta nie. A tobie?

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka