[Violetta3] Piosenka "En Gira"! [Aktualizacja]

Niedawno na Youtubie zostało udostępnione nowe promo, tym razem zupełnie inny niż pozostałe dotąd opublikowane. Tym razem ktoś umieścił promo dotyczące piosenki promująca nowy sezon, nowe przygody bohaterów. Piosenka został nazwana "En gira" czyli w tłumaczeniu na polski "w trasie". Piosenka opowiadająca jakie emocje towarzyszyły bohaterom podczas trasy, w którą mieli wyjechać dzięki spektaklu końcowemu. Piosenka może też opowiadać o tym co czuła obsada podczas "En Vivo" (tłum. "Na żywo".

 Na filmiku promocyjnym możemy odsłuchać kawałek piosenki "En gira" ale także zobaczyć sesję zdjęciową bohaterów do trzeciego sezonu. Jest to już taka mini zapowiedź. Pamiętajmy, że premiera trzeciego sezonu w Hiszpanii odbędzie się 28 lipca tego roku.
[Aktualizacja]


O czym opowiada piosenka? Tłumaczenie
Na youtubie pojawiła się wersja z napisami hiszpańskim, więc postanowiłam Wam to przetłumaczyć. Przepraszam jak zrobię jakiś błąd (cały czas się uczę)
Tekst oryginalny
Gira el mundo gira y ya no puedo parar
un avion cada dia y viajar  y viajar
gira las estrellas ya no puedo sentir
rayos y sentellas todos quieren  venir
gira mi cancion, gira mi cancion ohhh
Tłumaczenie
Świat krąży i krąży i nie może już się zatrzymać
Samolot każdego dnia, i podróżować i podróżować
Obracają się gwiazdy i już mogę to poczuć
Promienie i iskry, wszyscy chcą przyjść
obraca moją piosenkę, obraca moją piosenkę
Wymowa 
Hira el mundo, hira ja no płede parar
un avjon kada dija i wiahar i wiahar
hira las estrajas ja no płede sentir
Raszon y sentejas todos kieren wentir
hira mi kansion, hira mi kansion



Podoba Wam się piosenka? Mi bardzo! ;)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka