Disneyowskie prezenty-co dostałam na święta?

Za nami już Wigilia i każdy bądź większość z nas dostała już prezenty.Ja dostałam kilka rzeczy a niektóre z nich były związane z Disneyem.Dlatego chcę Wam je dzisiaj pokazać.Mam nadzieję,że spodoba Wam się post!


W tym roku dostałam aż cztery rzeczy,które są związane z Disneyem.Każda z nich niesamowicie mi
się podobała.Oczywiście dostałam także inne rzeczy jednak dziś pokażę Wam tylko te.Wszystko co dostałam z Disneya mieściło się w pudełku,którego zdjęcie jest poniżej.Pierwszą rzeczą,którą dostałam jest...

Silikonowa blaszka do ciast

Niby zwykła blaszka a jednak jest ona w kształcie Myszki Miki.Zwykłe ciasto ma kształt koła czy kwadratu,ale ciasto zrobione w takiej blaszce będzie miało kształt głowy Mikiego a na cieście odbije się twarz myszki.Ma ona kolor czerwony.

                                               



Fartuszek kuchenny

Bardzo ładny,czerwony fartuszek z podobizną Myszki Miki na przodzie.Oczywiście orzyda się w czasie gotowania w kuchni.Po boku możemy zauważyć także typowy dla Mikiego znaczek.Pod napisem mamy napis "Mickey Mouse" napisany piękną czcionką.


Film "Czarownica"

O filmie tym pewnie już słyszeliście.Mogliście o nim przeczytać w tym poście *klik*.Choć już go oglądałam z chęcią obejrzałam jeszcze raz gdyż film naprawdę mi się podoba.Jest to wersja DVD jednak w sklepach można znaleźć także książkę oraz film na blu-ray.



Długopis Violetta

Ostatnią rzeczą,którą dostałam jest długopis Violetta z końcówką Touch.Nie wiem czy wiecie,ale najczęściej piszę posty na tablecie dlatego bardzo mi się on przyda.Ma on napis "I <3 Diego".


Wszystkie prezenty naprawdę mi się spodobały i mam nadzieję,że będę je używać

A wy co dostaliście?











2 komentarze :

  1. A to przesłał ci Disney?
    Ładny sweterek ^-^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogło to tak zabrzmieć,ale nie // miss Tini

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka