Sylwestrowy szał-fryzury!

Już dzisiaj będziemy mieli okazję poszaleć i uczcić nowy rok.Jednak teraz czas zastanowić się nad fryzurami,które możemy zrobić z naszych włosów.Ten post jak każdy zresztą sylwestrowy będzie oparty na fryzurach gwiazd Disneya.Jeśli ciekawi Was jakie wybrałam to zapraszam!


Tak jak zawsze wybrałam dla Was zdjęcia trzech gwiazd,na których mają fryzury pasujące do tej okazji.Może wy dobierzecie coś dla siebie.Mam nadzieję,że tak :)Pierwszą i najważniejszą rzeczą to umycie włosów,wysuszenie oraz uczesanie przed rozpoczęciem układania włosów.



Zacznijmy od Mechi,którą większość Was bardzo lubi.Fryzurę pokazaną na zdjęciu mogliśmy zobaczyć w z odcinków drugiego sezonu Violetty.Według mnie fryzura ta jest naprawdę urocza i piękna.

1.Zrób kucyka z boku głowy pamiętając o zostawieniu części włosów na warkocz.

2.Następnie od przedziałów zacznij robić warkocz dobierany,który będzie sięgał aż do kucyka.

3.Weź kosmyk włosów z kucyka i obwiń nim gumkę razem z warkoczem.

4.Na końcu kosmyk przyczep spinką,aby się ni odwinął.



Następną moją propozycją jest lekko rozwalony warkocz.Oczywiście taki był cel Belli Thorne w czasie jego robienia.Taki warkocz jest naprawdę prostą i wygodną fryzurą.

1.Zrób bardzo luźnego warkocza.Nieściskaj włosów przy jego robieniu tylko je na siebie nakładaj.Pamiętaj,aby zostawić trochę włosów,które w nieładzie bedą zdobiły drugą stronę.



A ostatnią fryzurą,którą postanowiłam Wam pokazać jest kok na czubku głowy.Jest to naprawdę modna fryzura,którą zadziwicie wszystkich znajomych.

1.Zrób kucyk dosłownie na czubku głowy.

2.Następnie na kucyka włóż wypełniacz do koka.

3.Pochyl się i zakryj wypełniacz włosami z kucyka.

4.Pozosatłe kosmyki obwiń dookoła koka i przypnij.


Podoba Wam się,któraś z fryzur?
Jak tam przygotowania?




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka