Sylwestrowy szał-ubrania!

Sylwestra już niebawem!!!Zabawa,taniec,wygłupy i...nowy rok!Już za trzy dni to nas czeka!Postanowiłam zrobić dla Was dość krótką serię postów,w których pomogę Wam w przygotowaniach do całej zabawy.Jeśli chcecie zobaczyć co dziś dla Was przygotowałam to zapraszam!


Naszą serię zaczniemy od stylizacji gdyż je najczęściej trudno wybrać.Wybrałam kilka gwiazd Disneya w stylizacjach,które będą pasowały do tej okazji.Mam nadzieję,że znajdziecie coś dla siebie.

Peyton List


Sweter-ten element jest bardzo ważny.Nie może być kolorowy itp. Jeśli chcecie,aby pasował na sylwestrową noc to musi być koloru złotego,czarnego,brązowego czy białego.Chodzi tu wyłącznie o to,aby miała sens ta kreacja.Podobny lecz trochę innego koloru możecie  kupić w cenie 19,99zł tutaj jednak jeśli nie chcecie,aby był prześwitujący znalazłam także inny w cenie 79,99zł tutaj .

Top-Jest to widoczny element kreacji jednak nie musi być jakiś nadzwyczajny.Na zdjęciu Peyton jest w wielokolorowym jednak sadzę,że może być on czarny.Nie udało mi się znaleźć takiego jak ma ona
jednak znalazłam czarny.Możecie go kupić w cenie 27zł tutaj.

Szorty-Na zimę krótkie spodenki?Jasne!Przecież to są sylwestra przy tańcu się rozgrzejesz!Na zdjęciu możemy zobaczyć krótkie,biało-czarne szorty,które według mnie wyglądają na prawdę ładnie.Bardzo podobne możecie kupić w cenie 59,50zł tutaj

Buty-Biało-czarne buty na niedużym obcasie są idealne na sylwestra.Kolory są perfekcyjne na tą okazje jednak czy będzie wygodnie w nich tańczyć?W tym przypadku raczej będziemy się bawić na siedząco.Trochę inne możecie kupić w cenie 129zł tutaj.


Rowan Blanchard


Bluzka-bluzka typowo sylwestrowa!Kolorowe cekiny to świetny pomysł na strój.Wyglada to bardzo oryginalnie i będziesz się wyróżniała w tłumie.W innym kolororze jednak podobną możecie kupić w cenie 259zł.

Szorty-czarne spodenki z białymi elementami i guzikami.Bardzo modne i neutralne.Możecie podobne kupić w cenie 79,90złtutaj.

Rajstopy-zwykle czarne rajstopy.Nadają się praktycznie do wszystkiego.Moźecie je kupić w cenie 12,90zł tutaj.

Buty-a w tym przypadku botki.Nosi je wiele gwiazd.Są one najczęściej czarne jednak można spotkać także inne kolory.Możecie takie kupić w cenie 139zł tutaj.


Genevieve Hannelius


Bluzka-bardzo kolorowa bluzka na ramiączkach.Pełna przeróżnych wzorków i kolorów.Dzięki niej stylizacja staje się szalona.Nie dało się znaleźć nawet podobnej dlatego mam taką w cenie 69,90zł a możecie ją kupić tutaj.

Spódniczka-bardzo ładna spódniczka w biało-niebieskie pasy.Typowo marynarska.Dość ciężko jest znaleźć niebieską dlatego mam dla Was czarną.Mam nadzieję,że nie będzie to problem.Możecie ją kupić w cenie 29,99zł tutaj.

Buty-niebieskie buty na obcasie.Nadające się na imprezę jak i na lato.Przewiewne i modne.Podobne lecz ciemniejsze możecie kupić w cenie 149zł tutaj.



Podoba Wam się coś?







1 komentarz :

  1. Śliczne stylizacje :o ale radzę Ci wejść na stronę TopSecret i tam szukać ubrań, o wiele łatwiej i wtedy jest szansa że ktoś kupi ;-) // LittleNat

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka