Jorge i Stephie zaręczeni?

Jorge Blanco i Stephie Camarena są parą od 9 lat.Poznali się na planie meksykańskiej wersji "High School Musical" i od tamtego czasu mieli się ku sobie.Odkąd Jorge stał się sławny (dzięki serialowi "Violetta") pojawiło się wielu przeciwników ich związku,którzy uważali,że dziewczyną meksykański aktor powinna być Martina Stoessel, jednak serce pana Blanco od początku należało do Stephie.Ostatnio Jorge zapowiedział,że ma dla nas niespodziankę,którą ujawni 26 sierpnia.Dawał nam podpowiedzi i pojawiły się spekulacje,że chłopak oświadczył się swojej ukochanej.Czy to jest prawda?Zapraszam do rozwinięcia!

Niecały tydzień temu Jorge ogłosił,że wystąpi w programie emitowanym na kanale BBC "Top Five Live" i ma dla nas niespodziankę.Na podanym przed chwilą kanale mogliśmy obejrzeć wywiad z Jorge,w którym opowiadał nam m.in. o swojej nadchodzącej płycie,trasie koncertowej oraz miłości.W telewizji mogliśmy obejrzeć mogliśmy tylko część programu,ponieważ drugą część obejrzeć mogliśmy wczoraj na kanale Jorge.

*jedna z podpowiedzi Jorge

W dniu wczorajszym na kanale serialowego Leona pojawiła się druga część programu "Top Five Live".Co mogliśmy tam zobaczyć?Odpowiedzi na pytania od fanów,nową piosenkę wokalisty pt. " Non Believers" wykonywaną przez Jorge oraz Stephie,a także...zaręczyny pary! Po tym,jak chłopak zaśpiewał nową piosenkę,która opowiadała o jego miłości do Camareny oraz zaprowadził ją na środek sceny,ukląkł przed nią i wyciągając pudełeczko z pierścionkiem, oświadczył się jej.Co odpowiedziała?Oczywiście "TAK"!Na poniższym wideo widać,jak bardzo zdziwiona była dziewczyna,kiedy Jorge ukląkł przed nią oraz,jak bardzo wzruszyła się podczas tak ważnej chwili.Całość wyglądała naprawdę cudownie!



Dziś po opublikowaniu filmiku przez jej narzeczonego,Stephie napisała na Instagramie,dość długi post,w którym opisała wszystkie swoje emocje w związku z zaręczynami.Specjalnie dla Was przygotowałam tłumaczenie tego tekstu,więc zachęcam do przeczytania,co dziewczyna napisała (niestety nie mogłam wstawić postu opublikowanego przez narzeczoną Jorge.)


"Czuję się najszczęśliwszą kobietą wszechświata! Całe moje życie wyobrażałam sobie,jak będzie wyglądał ten moment i to przekroczyło którekolwiek z moich marzeń!To było cudowne,piękne.Mój książę z bajki sprawia,że czuję się prawdziwą księżniczką z bajki.Chcę Cię kochać i dbać o Ciebie przez całe życie.Nadal jestem w szoku i bardzo trudno znaleźć mi słowa,by opisać moje ogromne szczęście!Dzięki za te niesamowite 9 lat pełne wszystkiego! Wzlotów,spadków,obrotów,przekazów,szaleństwa,spokoju,radości,upadków,osiągnięć i największej miłości.Miłość rośnie i uczy...przez całe życie.Kocham Cię mój królu."
Cieszycie się ich szczęściem?
Gratulacje dla Stephie i Jorge!

1 komentarz :

  1. To było takie romantyczne <3 Na początku chciałam, aby to Tini była z Jorge, jednak teraz po upływie czasu sądzę, że Stephie jest idealną dziewczyną dla niego.
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka