[Wywiad] Jenna Ortega o swojej roli w "Rodzinka od środka"

Jenna Ortega jest amerykańską aktorką dziecięcą,którą za niecałe trzy tygodnie kojarzyć będziecie z nowym serialem Disney Channel "Rodzinka od środka".Dziewczyna,która ma zaledwie niecałe 14 lat gra tam główną bohaterkę,czyli Harley Diaz.W wywiadzie dla naszego bloga,opowiedziała nam trochę m.in. na temat swojej postaci i jej podobieństwie do nastolatki.Zapraszam Was do rozwinięcia!

Wywiad przeprowadzony dla bloga Disney Blog Poland.Zakaz kopiowania!

Jak opisałabys postać Harley w nowym serial Rodzinka od środka?
Harley jest mądra, zdeterminowana i bardzo kreatywna. Czasem trochę się rządzi, ale tylko dlatego, że chce jak najlepiej dla swojego rodzeństwa. Absolutnie uwielbiam, że interesuje się nauką i jest świetnym wynalazcą, to naprawdę fajne. 

Macie coś ze sobą wspólnego?
Harley i ja jesteśmy środkowymi dziećmi, obie żyjemy w dużych rodzinach i obie kochamy matematyke i naukę. 

Za co lubisz Rodzinkę od środka?
To, że jest to serial dla całych rodzin. Serial jest pełen humoru, ale ma też chwytające za serce momenty. Wszystkim będzie się podobało.


Grasz główną postać. Jak to jest? Czy to duża odpowiedzialność? 
Dużo nagrywamy, ale nie czuję zbyt wielkiej presji. Wszyscy na planie są bardzo mili, a moje rodzeństwo jest superowe. Zazwyczaj, kiedy jesteś otoczony ludźmi, którzy są źli, złośliwi albo surowi, nie czujesz się dobrze. Raczej jesteś przerażony i czujesz, że musisz ciągle robić na kimś wrażenie. Na szczęście na planie Rodzinki od środka atmosfera jest bardzo luźna, wszyscy się lubimy. Jeśli pomylisz się podczas nagrywania, po prostu wszystko powtarzamy. 

Czy Twoja rodzina przypomina trochę tę z serialu?
Dobrze, że pytasz. Rodzina Diazów ma 9 członków rodziny, u mnie jest 8. Myślę, że moje rodzeństwo przypomina trochę moje. Mój brat przypomina Lewisa i Beasta, jest totalnie szalony. Nie boi się niczego! Moja najstarsza siostra Mia to zdecydowanie Daphne, mój starszy brat Isaac czasem zachowuje się jak Rachel, ale tylko w żartach, myśli, że jest śmieszny. Moja młodsza siostra 
natomiast to Ethan – moja najlepsza przyjaciółka. I na koniec moja starsza siostra to Georgie, kiedyś była wielką niezdarą szczególnie w sporcie. 

Kiedy dowiedziałaś się, że chcesz być aktorką I jak dostałaś role w Rodzince od środka?
Pewnego dnia oglądałam telewizję, miałam wtedy 7 lat. Podczas reklam powiedziałam mojej mamie: Fajnie byłoby, gdybym wystąpiła w reklamie. Moja mama trochę się zdziwiła. Myślała, że teraz jest taki okres na wymyślanie, kim chcę być. Kilka dni wcześniej mówiłam, że chciałabym być astronautą, a jeszcze wcześniej, że pierwszą kobietą Prezydentem. Nie była więc pewna, czy mówię poważnie, ale namawiałam ją i w końcu się zgodziła. Wrzuciła na Facebooka moje krótkie wideo, które zobaczyła osoba odpowiedzialna za casting i od razu skontaktowała mnie z agencją. Tak zaczęła się moja przygoda z aktorstwem. Nie brałam udziału w wielu castingach dla Disneya, ale któregoś dnia po prostu zadzwonili i zaproponowali mi tę rolę. Byłam trochę zestresowana, bo szukali zupełnie innej dziewczyny, ale okazało się, że zmienili zdanie, kiedy się pojawiłam. 

"Rodzinka od środka" już od 29 sierpnia o 
17:30 tylko w Disney Channel!

3 komentarze :

  1. Super wywiad!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale jak ją znaleźliście?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wywiad z Jenną przeprowadzony został przez pracownika The Walt Disney Company dla naszego bloga.

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka