[Wywiad] "Życzenia się spełniają",czyli Sylwia Lipka o serialu "Star Darlings"

Sylwia Lipka trzeba przyznać ma swój udział w tworzeniu polskiej wersji "Star Darlings". Dubbinguje jedną z postaci w najnowszym serialu oraz wykonuje piosenkę tytułową pt. "Czego pragniesz?". Dziś mam dla Was wywiad z nią dla naszego bloga,podczas którego mogła się trochę rozmarzyć i wejść w świat "Star Darlings". Zapraszam!

Star Darlings" jest to serial animowany.Wolisz seriale animowane czy fabularne?Dlaczego?

Myślę, że każdy rodzaj seriali ma w sobie to coś. Fabularne pomagają nam zdobyć idoli i są wiarygodne, ale za to animowane przenoszą nas w zupełnie inny świat, a czasami fajnie jest oderwać się od rzeczywistości.

Gdyby serial "Star Darlings" był fabularny,a ty dostałabyś propozycję zagrania w nim,zgodziłabyś się?
Zdecydowanie tak! Szczególnie chciałabym zagrać Leonę.
Wspominałaś,że w nowym serialu swojego głosu użyczasz Leonie.Czy najbardziej utożsamiasz się z nią,czy z inną bohaterką "Star Darlings"?Jeśli inną,to jaką?

Zdecydowanie najbardziej utożsamiam się właśnie z Leoną. Obie jesteśmy wokalistkami i marzymy o karierach muzycznych. Poza tym łączy nas optymizm, motywacja i ambicja!

Patrząc na zdjęcia z Instagrama Disney Polska oraz twojego,widać,że na teledysku do piosenki promującej nowy serial,wyglądasz po prostu nieziemsko.Zdradź nam,ile trwały przygotowania do nagrywania scen?
Bardzo dziękuję! Pamiętam, że na makijaż i fryzury poświęciliśmy sporo czasu i uwagi - wszystko musiało wyglądać idealnie! Ale na samym początku zrobiliśmy bazę, trwało to ponad godzinę, ale później podmienialiśmy tylko szczegóły, dlatego wszystko szło już szybciej.
W trzech słowach opisz "Star Darlings". 
Życzenia się spełniają.

Każda bohaterka serialu ma swój magiczny kwiat,amulet (który zawsze ma przy sobie np.zegarek) oraz kryształ.Gdybyś była jedną z bohaterek "Star Darlings", jaki ziemski kwiat byłby twoim magicznym,co byłoby twoim amuletem i jaki szlachetny kamień byłby twojej postaci? (już na dniach o tym na blogu)
Nigdy się nad tym nie zastanawiałam, ale jeśli chodzi o kwiat to z pewnością byłby to mak, bo to ulubiony kwiat mojej mamy. Amuletem zostałaby moja bransoletka z czterolistna koniczynką, którą dostałam od mojej starszej siostry i nigdy się z nią nie rozstaję, a kamieniem bursztyn, bo mam słabość do polskiego morza.

Wyobraź sobie,że została stworzona nowa bohaterka serialu,która ma być twoim pierwowzorem.Jak byś ją nazwała,pamiętając,że jesteś superbohaterką?

Może Cecilia? Mam na trzecie imię Cecylia, więc fajnie by się złożyło.
Czy piosenka,którą wykonujesz do serialu "Star Darlings" była dla ciebie łatwa do wykonania,czy może potrzebowałaś kilku prób by zaśpiewać ją idealnie?
Zawsze staram się odpowiednio przygotować zanim wejdę do studia, dlatego trochę ćwiczyłam przed nagraniami.
Za granicą serial odniósł sukces,co można zobaczyć patrząc na zdjęcia podekscytowanych dziewczynek,które trzymają w ręku książki,gazetki czy nawet lalki związane z serialem "Star Darlings".Czy uważasz,że w Polsce serial ma szansę na zdobycie popularności?
Tak, wierzę w to szczególnie dlatego, że serial opowiada o spełnianiu marzeń, a ja zawsze chętnie oglądam takie produkcje.
Masz już za sobą występy na scenie,w telewizji,dubbing Mirandy w filmie "Tini:Nowe życie Violetty" oraz prowadzisz kanał na YouTube.Teraz skupmy się,jednak na dubbingu,która nadal jest dla ciebie nowością.Czy polubiłaś podkładanie głosu postaciom z disneyowskich produkcji?Czy jest to dla ciebie ciężka praca?
Dubbing jest niesamowicie przyjemną sprawą! Lubię spędzać czas w studio, dlatego wcale mnie to nie męczy. Podczas nagrań dubbingu czas leciał mi bardzo szybko i mam nadzieję, że jeszcze nieraz będę miała okazję wcielić się w jakąś postać.
Jak to jest słyszeć swój głos,a jednak widzieć na ekranie nie siebie,a inną osobę/postać?
Na początku było to bardzo dziwne! Kiedy widziałam na ekranie postać to zamiast jej twarzy widziałam siebie, ale teraz już chyba powoli się przyzwyczajam. Bardzo cieszę się, że mogę spróbować kolejnej rzeczy.
Czy zamierzasz oglądać "Star Darlings?

Tak! Czekam z niecierpliwością na pierwszy odcinek!

 "Star Darlings" już od dziś o 7:25 oraz 13:25 w Disney Channel!


Podoba Wam się głos Sylwii?
Obejrzycie dziś pierwszy odcinek "Star Darlings"?

2 komentarze :

  1. Genialny wywiad! Sylwia, widać że na prawdę jest podobna do Leony.
    Zapraszam, również do siebie na wywiad
    SwiatDisneya123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny, a przede wszystkim długi wywiad! Bardzo lubię słuchać piosenek Sylwii, czy jej głosu na filmikach, dlatego też jestem bardzo pozytywnie nastawiona na jej dubbing.
    simplyzosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka