Aktualizacja [1]

Postanowiłam, że do tego postu  będę wrzucała nowe zdjęcia z planu, kiedy będą się pojawiać zdjęcia będę aktualizowała. Ten post wrzucę gadżetu "Strony" i będziecie mogli zawsze być na bieżąco. A więc żeby nie przedłużać

 Kolejny dzień sesji zdjęciowej... Kto to jest?                                                    

Według mnie jest to albo Facu (serialowy Maxi) lub Rugg (serialowy Federico). Ta marynarka bardziej skłania mnie do Federico.
Te spodnie, ta bluzka kogo może być jak nie naszego Brodueya?




Dzień dobry na zdjęcia z chłopakami! Kogo teraz fotografuję?
  Jest to oczywiście nasz ukochany chłopak Naty, Maxi (Facundo)
 

i ta osoba?
Podejrzewam, że ta osoba to jest nasz ukochany Jorge, nie jestem pewna na 100%.

Jak oni słodko wyglądają, w 3 sezonie na 100% będzie Naxi.


Czyżby znowu jakaś intryga? Jego oczy są zabójcze xD



Zauważyliście, że Joaquin wrzuca bardzo dużo zdjęć z planu?

Śpij dobrze! Oko z tymi dwoma.
ps. tutaj nie jestem pewna, czy dobrze to przetłumaczyłam!
Aktualizacja  [1]
 













Nagranie Violetta 3 z @florenciaortiztworzy nowy charakter zabawy! Zgadniesz kim będzie? Śledź to!
Od razu mówię jestem słaba z tłumaczenia hiszpańskiego xD




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka