Vlog Cande


Każda osoba z obsady zaczyna myśleć co będzie po telenoweli. Niektórzy już zaczynają iść w stronę swojej kariery, piszą piosenki, nagrywają płyty a nawet szukają nowych produkcji. Candelaria też zaczyna działać, otóż niedawno założyła kanał na youtubie. Znajdziecie tu tłumaczenie filmików.

Vlog

Vlog jest to nic innego niż blog, ale nie pisze się postów tylko nagrywa się filmiki. Najprawdopodobniej będzie on typem pamiętnika, iż na twetterze napisała, że będziemy mogli się o niej trochę więcej dowiedzieć.
Możemy już na kanale zobaczyć dwa filmiki. Jeden jest powitalny, a w drugim się wygłupia i śpiewa kawałek piosenki Roar. Zobaczcie sami!  
Kopiowanie surowo zabronione!!!
Opps!
 Cześć, cześć
Nie wiedziałam, że nadchodzisz!
Skorzystam, z możliwości powiedzenia Ci, że teraz będziesz mógł wiedzieć trochę więcej o mnie.
Witaj na moim nowym kanale na youtubie...
i moim domu...

Cande:Tutaj jest, Cou, słuchaj
 nadchodzi!
Czekaj! Ty naprawdę zaobserwowałeś mnie?  Naprawdę jesteś tutaj?
Więc, to jest praca. Ty naprawdę lubisz mój kanał na youtubie.
Nowe filmiki pojawią się bardzo szybko.
Nie przegap tego!
Co ty robisz? Czy ty wysyłasz buziaka?
Cou:Czy to złe?
Cande:To jest mój kanał na Youtubie.
Cou: No, ale możemy się podzielić
Cande: Podzielić?
Już dzielimy rodziców, ubrania, a teraz mamy podzielić fanów...
Cou: Dobrze, ale możemy go udostępnić?
Cande: Nie, nie! Zrób własnego! (ostatnich dwóch wersów nie jestem pewna)

2 komentarze :

  1. A gdzie miss tini
    :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj napisała posta, więc pewnie będzie dodawała więcej. :-)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka