[Jak to wykonać] Pamiętnik Violetty!

Widzę dużo osób ,które chcą mięć pamiętnik violi .Niestety są w Argentynie bardzo drogie,a w Polsce  są sekretniki (z  quizami itp.). A ja zrobiłam własnoręczny pamiętnik ''Ala Violetta". Jeśli chcesz ,potrzebne będą:
  • Zeszyt (z twardą okładką A5, jak najwięcej kartek)
  • Blok techniczny
  • Ołówek
  • Nożyczki 
  • Rzep (krótki pasek do kupienia w pasmanterii)
  • Taśma klejąca ( najlepiej dwustronna)
  • Trzy mazaki :czarny,fioletowy i różowy
  • Papier kolorowy (niebieski)

Kartką z bloku technicznego obkładamy cały zeszyt(kawałek zostanie, nie przejmujcie się tym)i kleimy taśmą od środka, drugą kartkę kleimy od tyłu zeszytu  i wycinamy wzór zamknięcia. Pamiętnik mamy zrobiony , trzeba go tylko pomalować: ołówkiem robimy szkic okładki violetty kwiatki i wzorki .Macie tutaj wzór:

 Kwiatki i wzorki malujemy różowym mazakiem, a tło fioletowym . Zostawiamy to :              
            
i malujemy to czarnym mazakiem. Z niebieskiego papieru wycinamy kwiatek i przyklejamy na środku zamknięcia. Z rzepa wycinamy 5 cm i przyklejamy pod zamknięciem i na zeszycie tak ,żeby się złączyły .
Tył kolorujemy na fioletowo, mi wyszedł taki:
Przód:
Tył:

Pamiętnik gotowy,trzeba go tylko dobrze prowadzić .

3 komentarze :

  1. Mi wyszedł podobny. W kwiatku powinna być taka kłudka. Zresztą wpisz w google pamiętnik violetty to zobaczysz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi wyszedł podobny. W kwiatku powinna być taka kłudka. Zresztą wpisz w google pamiętnik violetty to zobaczysz. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka