Redaktorka miesiąca - lipiec

Hej, kochani. Od dziś co miesiąc bedziemy wybierać "Redaktorke miesiąca". W sumie blog pisze od wczoraj, ale posty moje bardzo ładne. Nie zrobię ankiety, ponieważ możecie na innych kontach głosować parę razy. Przepraszam, ale wkońcu to mój pomysl. Najpierw zrobię krótkie opisiki. Maja, czyli Miss Tini, jest ogólnie założycielka bloga. Jej posty są staranne i długie. Majka przejmuje się życiem bloga, a ma dopiero 11 lat. Tak jak my wszyscy jest wierną V-lovers. Natalia, czyli Snovi, dawniej Nati, bardzo angażuje się w pisanie bloga. Posty dodaje codziennie mimo tych wszystkich upałów. Jak na 14-latke przystało, jest odpowiedzialna utwarza ładne szablony. Martyna, czyli ja, blog pisze od wczoraj, ale pisze inny blog który jest bardzo popularny. Jestem za Tomaslettą. Zawsze chce, by moje posty były perfekcyjne. Zależy mi na każdym blogu, a mam 13 lat.
Mam nadzieje, że o każdej z nas napisałam miło, a dziewczyny nie będą tego poprawiały. Na razie jest to redaktorka miesiąca na lipiec, więc zagłosujcie pod tym postem, która powinna wygrać. Od razu mówię, że anonimki nie mogą glosować. Ich glosy od razu zostaną usuwane. Ja, Natalia i Maja możemy też głosowac, ale nie na siebie. Taką potyczkę będziemy robić do końca roku. Mam nadzieje, ze każda z nas będzie miała minimum po jednym glosie. Aha i informuje, ze żadna z nas nie wymusza głosów.

18 komentarzy :

  1. Przepraszam, ale raczej zagłosuję na Snovi *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. A można zagłosować na dwie? I to się będzie liczyć jako dwa głosy? Jeśli tak, to Snovi i Martyna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tylko jedna osoba na jedną redaktorke. Więc kogo wybierasz?

      Usuń
    2. Niestety, ale wybieram Snovi.

      Usuń
  3. Ja wybieram miss Tini.Super blog!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosuje na Martyne, nie napisala na razie za wiele postow na blogu lecz znam jej inne blogi i sa spoko

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm...po długich przemyśleniach wybieram miss Tini

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja głosuje na miss Tini.
    PS: kiedy dostane wiadomość czy zostałam przyjęta na okres próbny? Tylko nie myślcie że jestem niecierpliwa po prostu nie mogę się doczekać; D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za głos! :* Wyniki naboru znajdziesz na naszym blogu w niedzielę codziennie przychodzą nowe zgłoszenia i nie chcemy robić zamieszania.

    OdpowiedzUsuń
  9. Martyna i miss tini a jak jedna to martyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety mozna tylko jedną. Ale dziękuję ze mnie wybralas.:*

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka