[Violetta 3]Nowe zdjęcia promocyjne!!! [Aktualizacja 4]

Znalazłam na Twitterze ciekawe zdjęcia promujące 3 sezon Violetty.Są one bardzo fajne i pokazują  nowe wyglądy kilku bohaterów serialu.Tini wygląda ślicznie tak jak Jorge,Lodo oraz Mechi.Zapraszam!!!
                            W rozwinięciu same zdjęcia!!!







 Na tych dwóch zdjęciach z kokiem Violetta wygląda trochę jak Edyta Górniak:



A tutaj coś dla fanów Leonetty:
                        [Aktualizacja 1]








[Aktualizacja 2]







 

















[Aktualizacja 3]

[Aktualizacje 4]
Przepraszam za słabą jakość ;)

 
Post będzie aktualizowany jak tylko pojawią się nowe zdjęcia!!!
                             Podobają Wam się zdjęcia?

6 komentarzy :

  1. Nie podoba mi sie Tini blondyna a tb? :* Zapraszam do mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie Tini wygląda bardzo ładnie.Każdy ma swoje zdanie i gust.Blond bardzo pasuje do niej [moja opinia].

      Usuń
  2. Bardzo ładnie jej w blond. Tylko ma za bardzo "ciemne" brwi. Za dużo henny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na tych zdjęciach wyglądają dorosło. Szczególnie Tini i Mechi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miss tini podoba ci sie strój FRAN BO MI NIE WYGLĄDA JAK MANEKIN

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne fotki masz psa gabi :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka