[Violetta3] Nowa płyta!

 Jak zapewne wiecie Walt Disney Records zapowiedział, że w lipcu pojawi się płyta zawierająca piosenki z trzeciego sezonu. Jak myślicie jakie piosenki tam się znajdą? Czy piosenki będą tylko w języku hiszpańskim? Tego dowiecie się w tym poście! Zapraszam!

Poprzednie płyty zrobiły furorę wśród wszystkich V-lovers. Zostało sprzedane ponad 2.000.000 na całym świecie i aż 800.000 w całej Argentynie. Teraz Walt Disney Records ma zamiar wydać płytę z trzeciego sezonu, która ukaże się już 18 lipca (piątek) na rynku argentyńskim. Czy płya osiągnie poprzedni sukces? Według mnie tak, ponieważ już sama piosenka promująca nowy sezon ma ok. pół miliona wyświetleń. Violette ogląda coraz więcej ludzi, wchodzi do innych kraji, więc płyta ma szansę osiągnąć taki sam sukces lub nawet i większy.
 
TRACKLIST:

1-En Gira- "W trasie"
2-Amor en el Aire-"Miłość w powietrzu"
3-Supercreativa- "Super kreatywna"
4-Encender Nuestra Luz- "Rozpalać nasze światło"
5-Ser Quien Soy- "Być kim jestem"
6-Quiero- "Chcę"
7-Rescata mi Corazón- "Ratuj moje serce"
8-Aprendí a Decir Adiós- "Nauczyłam się powiedzieć żegnaj"
9-Descubrí- "Odkryłam/em"
10-Queen of the Dance Floor- "Królowa parkietu"
11-Underneath it All- "Pod wszystkim"
12-A Mi Lado- "Przy moim boku"
13-Friends 'till the End- "Przyjaciele do końca"
Jesteście ciekawi tych piosenek?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka