Być jak...Supernova!

Dziś przychodzę do Was z następnym postem z serii "Być jak...".Tym razem przyjrzymy się dwóm strojom Supernovej czyli Ludmiły.Myślę,że post Wam się spodoba a ubrania będą w miarę podobne.Tak jak już pisałam dziś jest wyjątek gdyż dziś dam Wam zamienniki dwóch stylizacji dziewczyny.

                                                
                        

   Pierwsza stylizacja,którą Wam pokażę wygląda tak (zdjęcie powyżej).Mi się bardzo podoba.A Wam?

                                                Sweterek
Stylowy sweterek w pasy.Bardzo dziewczęcy i nadawający się do rurek w większości kolorach.Bardzo mi się podoba a nie jest drogi.Mam dwie propozycje.Pierwszy kosztuje 28,76zł i można go kupić tu: *klik*.Natomiast koszt drugiego to 32,94zł i można go kupić tu:*klik*.


                             
       
                                                    Rurki
Bardzo oryginalne srebrne rurki.Na ulicy bardzo rzucają się w oczy gdyż świecą.Myślę,że świetnie pasują do stylu Ludmi.Mam jedną propozycję dość podobnych spodni,które kosztują 100zł można je kupić tu: *klik*


Szpilki
Piękne szpilki neonowe w kolorze różowym.Świetnie pasują do kreacji Supernovej.Są na wieczorne wyjście bądź imprezę.Moja propozycja jest identyczna i kosztuję prawie 100zł [99zł]. Można je kupić tu:*klik*



Kupicie coś?
Z kim następny post?


1 komentarz :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka