[Od bloga] Czy to już koniec?

Hej Wam wszystkim! Piszę tego bloga już od paru miesięcy i to naprawdę sprawia mi wielką frajdę, ale czasami nadchodzi taki czas, że chce się zrezygnować z blogowania. Taki moment nadszedł właśnie dla mnie. Myślałam nad bardzo długo, nie myślcie sobie, że podjęłam tą decyzję pochopnie, Już niedługo szkoła, ja idę do drugiej gimnazjum i muszę się wziąć w garść, bo te oceny będą się liczyć, jak będę szła do liceum. Nie chcę ich zaniedbać jak w poprzednim roku, gdyż chcę iść do najlepszej szkoły. Postanowiłam, że przez te 2 tygodnie nie będę na tym blogu nic pisać. To będzie mój czas na przemyślenia i być może po tym okresie czasu wrócę tutaj szczęśliwa i będę dalej pisać, a być może wrócę na bloga tylko się pożegnać. Naprawdę lubię pisać ale teraz nie mam czasu dla siebie. A więc. Do zobaczenia! ;-(
Sno vi

2 komentarze :

  1. To nawet fair ze odchodzisz. Bo jesli jestes przyjaciolka Martyny i ona odpadla to ty tez powinnas.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka