"Z żalem w sercu i pełnymi łzami w oczach..." - pozegnanie

Dziś z mniej optymistycznym akcentem sie z wami witam. Dlaczego? To mój ostatni post. Nigdy bym sie nie spodziewala tego, ze ktos mnie poprostu "wyrzuci". Ale trudno, może nie jestem wystarczajaco dobra w prowadzeniu bloga. Bylo mi go bardzo fajnie prowadzic. Chyba każdy marzy prowadzic bloga z najlepszymi przyjaciolkami. Jednak w jednej chwili runelo to, na czym mi tak bardzo zależało - posada na blogu i przyjaźń. Dziekuje za to ze glosowaliscie na mnie w ankiecie. Tam wygralam. Ciesze sie tez ze komentowaliscie moje opowiadania i tak bardzo was zaciekawily. Fabula miaja byc cudowna, ale no cóż, nie mamjuz jak dokonczyc. Bloga z opowiadaniem nie zaloze. Posta pisze z wielkim zalem w sercu i pelnymi łzami w oczach. Mam poczucie ze jestem beznadziejna. A więc dowidzeniakochani...na zawsze! :*( <w tle piosenka Te Creo>

14 komentarzy :

  1. Martyno! Nie łam się, tak jak już napisałam. Z pewnością znajdziesz posadę na innych blogach, gdzie chętnie Cię przyjmą. Jest mi bardzo przykro i mam żal do Snovi i miss Tini. Dziewczyny! Popełniliście błąd. Mogłyście zostawić Martynę. Jej opowiadania były prześwietne, a wy straciłyście taką pełnowartościową dziewczynę. Tak więc powodzenia! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaż informacyjne posty Martyny mi sie nie podobaly, zgadzam sie z Julia, Martyna pisala super opowiadania. Moglyscie ją zatrzymac z tego względu i z tego, ze zdobyla serca czytelnikow. :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Przestań, wcale nie jesteś beznadziejna. Twój blog jest świetny i ma mnóstwo komentarzy wiec się nie łam ^.^

    OdpowiedzUsuń
  4. Martyno nie przejmuj sie miss Tini i Snovi nie wiedzą co stracily a ty jestes super i koffam te opowiadania. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Martyno, nie poddawaj się tak łatwo! Jedna porażka nie powinna Cię zniechęcać do blogowania! Myślę, że dziewczyny popełniły błąd wyrzucając Cię, ale na wielu blogach trwa nabór (m.in. na moim) i na większość byś się spokojnie dostała, więc nie poddawaj się i nie trać chęci;)♥♥♡♡¤¤¤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim bardzo dziękuję za wsparcie. Tez uwarzam ze dzidwczyny popelnily błąd. Lily podasz mi linka z naborem?

      Usuń
  6. ;-((( Szkoda, że już nie będziemy razem pisać bloga ;-(( Ale nasza przyjaźń będzie trwała co nie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Najpierw odchodzi moja ulubiona redaktorka Pati Mahone, teraz kolejna ulubiona Martyna...Ten blog juz nie ma sensu. Stracilyscie taki skarb. Martyna piękne opowiadania. <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Martyno głowa do góry, u mnie również trwa nabór: violettakochammuzykapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przeciez masz jeszcze mnie!! I prowadzisz bloga ze mna, martyna i natalia!! I idzie ci bardzo dobrze kochana! Nie jestes beznadziejna, nawet tak nie mow bo to nie prawda. Dziewczyny nawet nie wiedza co stracily. Teraz jestes cala moja Muahahah :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, chodzilo o karoline nie martyne w drugim zdaniu. Jenyy zepsulam taka piekna przemowe ;-;

      Usuń
    2. Haha tak Olu teraz jestem tylko twoja. :* Dziękuję Juli, Lily, Viktorii, Andzik, Tobie Olu oraz Anonimkom za wsparcie. Wlasnie to jest przyjazn. Bycie ze sobą na dobre i na zle. <333

      Usuń
    3. I tak trzymaj tylko proszę nie Zawieszaj bloga o Twym życiu, jest super

      Usuń
    4. Nie zawiesze. Napisalam kolejny post. :*

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka