Sonia opowiada-jak wygląda praca na planie "I ❤️Violetta"

Aktorstwo to ciężka praca jednak kto powiedział,że nie można się przy tym bawić!Dziś przygotowałam dla Was kolejny post z wywiadem jednak tym razem na pytania odpowie nam Sonia.Przedwczoraj mogliście poznać odpowiedzi Sylwii,które możecie zobaczyć w tym poście *klik*.



Jak pracuje Wam się ze sobą?

Cudownie! Dziewczyny są mega! Ja jestem najmłodsza i nie występuję w filmach i serialach, jak Wiktoria, nie mam swojego kanału na  Youtube,  jak Sylwia, dlatego 
myślałam, że będą mnie traktować tak trochę z góry, ale dziewczyny są świetne i mamy 
ze sobą superkontakt. To jest fajna przyjazn, mam nadzieje na długo.

Kanał Sylwii:*klik*

Zdradźcie...czy przed castingiem stresowałyście się?

Chyba jak każdy! Tak, ale nie było aż tak strasznie. Próbowałam do tego podejść na spokojnie. Na szczęście udało się, bo wygrałam ten casting  i jest super! Bardzo się cieszę!

Zdjęcie pochodzi ze strony fukumodels.pl



Jak długo interesujecie się Violettą?
Pamiętam, że pierwszy raz usłyszałam o serialu pod koniec 3 klasy a już jestem w 5!


Skąd pomysł wzięcia udziału w castingu do tego programu?


Ja kocham pracę przed kamerą i wiedziałam, że to początek czegoś nowego, poza tym uwielbiam Violę, muzykę, taniec,  modę i serial. Mam marzenia  i mam nadzieję że się 
spełnią, zarówno te związane z telewizją jak i filmem i teatrem.

Zdjęcie z Instagramach Sonii

Opiszcie w kilku słowach pracę na planie "I <3 Violetta". W końcu każda V-lovers marzy 
o czymś takim!

Ja to uwielbiam! Na nagraniach jest tak zabawnie, że nie czuję zmęczenia!Jak się kończą to zawsze jest przykro. To było moje marzenie od zawsze i cieszę,że się spełniło.



Miasto bądź kraj, który najbardziej chciałybyście odwiedzić?

Ja uwielbiam Hiszpanię,Włochy, Francję, Amerykę i Anglię!Nigdy nie byłam w Angli, może kiedyś będę miała szanse ją zobaczyć. Uwielbiam podróżować więc mogłabym pojechać prawie wszędzie! I w każdej chwili!


Może przyślemy Soni kilka ofert na wyjazdy z biur podróży?XD

"I ❤️ Violetta" w każdą sobotę o 8:45 na Disney Channel!

Podoba Wam sie wywiad?
A wy jakie kraje chcecie odwiedzić?


2 komentarze :

  1. Nie za bardzo ją lubię, według mnie strasznie sztucznie gra ;-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka