Wywiad z Sylwią Lipką!

Pewnie już wiecie kto to jest Sylwia Lipka.Jest to jedna z prowadzących "I ❤️ Violetta".Dziewczyna bardzo lubi śpiewać.Większość z nas jest pewnie ciekawa jak trafiła na plan oraz jak jest na planie programu.Sylwia opowie Wam o tym w wywiadzie!

*Wszystkie zdjęcia zawarte w poście są własnością Disneya.

Jak pracuje Wam się ze sobą?

Praca z dziewczynami to przyjemność. Są miłe i zawsze chętne do pomocy. Uwielbiam 
spędzać z nimi czas. 

Zdradźcie...czy przed castingiem stresowałyście się?

Bardzo się stresowałam. To był mój pierwszy casting aktorski, a widziałam jak ogromna
była konkurencja.

Jak długo interesujecie się Violettą?

„Violettę” kilka tygodni po premierze, jednak, gdy tylko zobaczyłam pierwszy odcinek, w ciągu jednego tygodnia nadrobiłam zaległości i oczekiwałam na kolejne sezony.

Skąd pomysł wzięcia udziału w castingu do tego programu?

Dostałam wiadomość, że odbędzie się taki casting. Nie zwlekałam ani chwili i od razu odpowiedziałam, że pojawię się na nim. Zawsze chciałam występować w Disney Channel, a „Violetta” to mój ulubiony serial.

Opiszcie w kilku słowach pracę na planie "I <3 Violetta". W końcu każda V-lovers marzy o czymś takim!

Dzień zdjęciowy jest bardzo napięty. Zazwyczaj kończymy późno, jednak czas na planie zlatuje nam bardzo szybko. Często żartujemy i wybuchamy śmiechem, przez co musimy nagrywać niektóre sceny wiele razy, ale przynajmniej świetnie się bawimy! :D 

Miasto bądź kraj, który najbardziej chciałybyście odwiedzić?

Moim marzeniem zawsze było odwiedzenie Stanów Zjednoczonych. To tam można 
spotkać niemal wszystkie gwiazdy. Oczywiście chciałabym odwiedzić również Argentynę, głównie Buenos Aires – miasto Violetty. 

Podobał Wam się wywiad?


3 komentarze :

  1. Super wywiad.Sylwię uwielbiam bo właśnie tak zdolnych artystek brakuje na naszym rynku. (Y)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna dziewczyna i cudowny wywiad.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko na tym blogu zachwyca.

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka