Być jak Alba!

Nie wiele osób zwraca uwagę na aktorkę,która gra Nati.Dlatego właśnie dziś będzie post o Albie.Tym razem będzie to post modowy.Postaram się Wam pomóc "skopiować" jedną z jej stylizacji.Jeśli Lubicie Akbę i chcecie się ubierać jak ona to zapraszam!





Sweter-biały sweter z większymi dziurami.W sumie jest to kolor kremowy.Niczym nie wyróżniający
się luźny sweter.Nadaje się na siedzenie w domu równie dobrze jak na wyjścia.Znalazłam dla Was aż trzy propozycje:*klik1**klik2*klik3*



Bluzka-nie wiem czy każdy zauważył,ale Albita ma pod sweterkiem granatową bluzkę.Bluzka ta ma długie rękawy.Sądzę,że bluzka plus sweter to świetna propozycja na zimę.Znalazłam taką bluzkę tutaj:*klik*


Spodnie-jeansy o jasnym kolorze.Świetne na wyjścia wszelkiego rodzaju oraz na codzień.Znalazłam podobne równieź w tym sklepie:*klik*


Buty-chodź na zdjęciu nie widać jakie buty ma Alba przyjrzałam się kilku jej zdjęciom i zauważyłam ,że często dziewczyna nosi niskie botki dlatego znalazłam dla Was czarne botki z dodatkami.Możecie je znaleźć tutaj:

Podoba Wam się styl Alby?
Kto napstępny?




1 komentarz :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka