Co obsada lubi najbardziej w ViolettaLive?

Dzisiaj przychodzę do Was z trochę luźniejszym postem,w którym znajdziecie odpowiedzi 5 osób z obsady na pytanie "Co lubisz najbardziej w Violetta Live?". Mam nadzieję,że post Wam się spodoba.Jeśli pojawią się odpowiedzi następnych osób post zostanie zaktualizowany.Zapraszam!


 Filmiki z odpowiedziami mogliśmy znaleźć na oficjalnym Facebooku Disney Channel Polska.Na razie pojawiły się tylko filmiki z Cande,Facu,Albą,Mechi oraz Diego.Pamiętajcie,że całą obsadę możecie zobaczyć na VL w Warszawie (22.08) i Krakowie (25.08-26.08).Bilety na livenation.pl!

Każda osoba lubi coś innego.Cande lubi poznawać nowe miejsca,Facu lubi patrzeć na szczęśliwą publiczność,Alba lubi luksusy w hotelach,Mechi robić na scenie to, co kocha natomiast Diego lubi atmosferę panującą podczas podróży autobusem.
Co Candelaria Molfese najbardziej lubi w trasie #ViolettaLive? Posłuchajcie! "Najbardziej lubię to, że robię, to co kocham i że mogę odwiedzić tak wiele miast!"
Posted by Disney Channel Polska on 30 kwietnia 2015
Posłuchajcie, co Facu lubi najbardziej w #ViolettaLive!"W trasie koncertowej Violetta Live najbardziej lubię patrzeć na publiczność, kiedy jesteśmy na scenie!"
Posted by Disney Channel Polska on 21 maja 2015
Co Alba lubi najbardziej w trasie koncertowej #ViolettaLive? Ta odpowiedź może Was zaskoczyć… ;)„W trasie #ViolettaLive najbardziej lubię to, że w hotelach mogę zamawiać śniadanie do łóżka."
Posted by Disney Channel Polska on 7 czerwca 2015

Co Mechi lubi najbardziej w #ViolettaLive? Posłuchajcie!"W Violetta Live najbardziej lubię to, że wychodząc na scenę robię to, co kocham."
Posted by Disney Channel Polska on 20 czerwca 2015

Oto, co Diego lubi najbardziej w #ViolettaLive!"W Violetta Live najbardziej lubię wspólne podróżowanie autobusem, kiedy możemy porozmawiać i dobrze się bawić."
Posted by Disney Channel Polska on 7 lipca 2015

3 komentarze :

  1. Super, że robią takie filmiki, bo dzięki nim możemy się dowiedzieć za co nasi ulubieńcy kochają Violetta Live. Podróżowanie, występowanie, robienie tego co się kocha i wspólne wygłupy w autobusie - tego mogłam sie spodziewać, ale zaskoczyła mnie Alba :D A tak w ogóle, to zawsze mnie zastanawiało, w ilu oni hotelach już byli? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, konkurs kończy się dziś, a ja nie wiem dlaczego myślałam, że skończył się 31. lipca :D Ale skoro mam jeszcze czas to dodam to na co czasu brakło mi ostatnio, bo trochę się śmieszyłam, by wszystko skomentować i trochę informacji mi umknęło :D A więc, co do wypowiedzi aktorów raczej siuę wypowiedziałam, bo spodziewałąm się, że własnie to jest dla nich najciekawsze, jednak bardzo zaskoczyła mnie Alba! W sumie, zawsze zastanawiało mnie jak to jest mieszkać w hotelu, no niby zwyczajny pokój, tylko, że piętro niżej, wyżej i w pokloju obok są inni ludzie. Nigdy nie byłam w takim hotelu i zastanawia mnie obsługa, w hotelach, ale mniejsza o to :D W sumie to też zawsze zastanawiło mnie jak oni dają radę tyle lecieć, bo gdy jest tras to co kilka dni lecę w inny kraj, do innego miasta, ja bym chyba nie dała rady, strasznie boję się samolotów, a tu latać co drugi dzień :D Podziwiam ich za to, jednak sama chciałabym tak latać i podróżować, ale lęk do samolotów zwycięża :D

      Usuń
  2. Odpowiedź Alby najlepsza ;). Rzeczywiście mnie zaskoczyła. Widać, że ma poczucie humoru, skoro tak odpowiedziała na pytanie. Też na pewno byłabym bardzo zadowolona gdybym mogła codziennie zamawiać śniadanie do łóżka :p. Reszta podeszła do niego raczej na poważnie, mówiąc, że mogą robić to co kochają, ale to bardzo dobrze, że dzięki tej trasie spełniają swoje marzenia. Te filmiki były świetnym pomysłem, zawsze warto dowiedzieć się coś więcej o swoich ulubieńcach. Zgadzam się z Cande, zwiedzanie tak wielu miast musi być naprawdę wspaniałym przeżyciem. Szkoda tylko, że mają na to tak mało czasu i zazwyczaj gdy chcą pozwiedzać muszą to robić wieczorem, bo normalnie dopadły by ich tłumy fanek/fanów. Ja gdybym miała odpowiedzieć na to pytanie odpowiedziałabym pewnie podobnie do reszty, lecz z małym wyjątkiem- dodałabym, że możliwość wizyty w tylu sklepach, w tylu krajach jest niesamowita ;)))).

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka