Get the Cande look! #1

Dziś przychodzę do Was z pierwszym postem "nowej" serii.A jakiej?Będzie to coś w stylu "Ubierz się jak..." tylko z inną nazwą i identycznymi ubraniami jak mają gwiazdy Violetty.Kiedyś pod jednym z postów "Być jak..." czy "Ubierz się jak..." czytelniczka poprosiła,abym następny post był z Cande dlatego dzisiaj pokażę Wam trzy identyczne stylizacje jakie miała nasza ukochana Candelora. .Zapraszam dalej!


Znalazłam najlepszą stronę ever gdzie są identyczne ubrania jakie mają aktorzy z Violetty, dlatego teraz posty modowe będą pojawiać się częściej.Niestety sklepy są zagraniczne a ubrania nie najtańsze czego można się spodziewać.Zaczynajmy!


1.Trochę bardziej elegancka stylizacja Cande.W takim stroju myślę,że można by myśleć bardziej na   rozpoczęcie roku bądź jakąś uroczystość rodzinną.Wygodnie i elegancko czyli nic lepszego.     

Koszula
 $19,90  
   *klik*     

Szorty
 13,45
 


  2.  Druga stylizacja jest bardziej na wieczorne wyjścia z przyjaciółmi.Widać,że Cande woli wygodne  i luźne ubrania.Tutaj mamy zwykły biały top oraz panterowe spodenki.


Top
15,99

Spodenki
(w sumie jest to zestaw bluzka+spodenki,ale są identyczne)
23,99
*klik*  

 
 3.Trzeci zestaw natomiast jest luźno i troszeczkę na sportowo.Świetny komplet na wyjście na miasto czy na spacer.


Top
3,60

Ogrodniczki
$ 19,99 - 21,99 

Buty 
69,99


 Jeśli chcesz zobaczyć Cande na żywo kup bilet na ViolettaLive w Warszawie lub Krakowie!

Podobają Wam się takie posty?
Podoba Wam się styl Cande?


2 komentarze :

  1. Bardzo podoba mi się ta nowa seria i chętnie kupie któreś z tych ubrań. Uważam, że styl Cande jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Szczególnie podoba mi się ten trzeci zestaw. Masz już pomysł kto następny? Jeśli nie to proponuje Tini lub Lodo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się styl Cande, jest taki wyjątkowy i oryginalny. W szczególności podoba mi się stylizacja z pierwszego zdjęcia tego postu. Jeśli chodzi o stroje, które przedstawiłaś, to ja raczej nie skorzystam, jestem trochę za młoda na takie ubrania i choć styl Cande mi się podoba mam raczej swój i sama nie nosiłabym takich ubrań. Jednak bardzo podoba mi się ta koszula z pierwszego zdjęcia i spodenki z drugiego. Co do serii to jest bardzo ciekawa i przydatna dla osób, które chcą się ubierać w stylu swoich idoli, a te ubrania, które znalazłaś są bardzo podobne do tych, które ma Candelaria. W następnym poście chciałabym aby był stylizacje Mechi :)

    ****
    http://disneyandyou-magicworld.blogspot.com/
    ****
    Przepraszam, że przez jakiś czas nie komentowałam, ale nie miałam za wiele czasu, teraz już wszystko nadrobiłam i będę komentować regularnie :*

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka