Internatywna gra Disney Channel: Kto jest kim

Rozwiązywaliście nowy interaktywny quiz Disneya?Ja tak!I to dwa razy!Było już kilka interaktywnych gier,ale według mnie ta jest jedną z lepszych.W poście znajdziecie moje wyniki,link do gry oraz krótki opis na czym ona polega.Zapraszam!


Zacznijmy od opisu gry.Polega ona na tym,aby wybierać jedną z dwóch możliwych odpowiedzi na pytanie.Jest ich kilka/kilkanaście a następnie pojawia nam się wynik.Przykładowo kiedy naszym wynikiem jest Ally z "Austin&Ally" pokazuje nam się fragment tego właśnie serialu.

Moje wyniki

Pierwszy raz kiedy rozwiązywałam quiz wyszło mi,że jestem jak główna postać serialu "K.C.Undercover".


Natomiast za drugim razem wyszła mi Riley z serialu "Dziewczyna poznaje świat".


Link do interaktywnej gry:*klik*


Co Wam wyszło?

2 komentarze :

  1. Bardzo fajna gra ;). Mi za pierwszym razem wyszła Maddie, a za drugim razem K.C. Cooper :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna gra! Jest bardzo dokładnie stworzona, wszystkie pytania, linki, odnośniki ustawione tak, by po naszych odpowiedziach wychodziło kim jesteśmy. Grałam trzy razy, gdyż czasami były takie pytania, że nie mogłam się zdecydować, bo lubię to i to, albo coś zależało od sytuacji i gdy jedną odpowiedź zaznaczyłam inaczej, potem już wszystko dalej szło inaczej i były zupełnie inne odpowiedzi, pierwszy razem wyszło mi, że jestem jak Maia, potem Riley, a później Maddy :D

    **********
    http://disneyandyou-magicworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka