Step by step - stylowe loki

Zawsze znajdzie się jakaś ładna fryzura kiedy nie jest potrzebna natomiast kiedy jest potrzebna to jej nie ma.Teraz nie będzie tego problemu.Mam dla Was bardzo prosty sposób na zrobienie pięknych  loków.Jeśli chcecie zobaczyć jak je zrobić to zapraszam!




Czego będziemy potrzebować?
-szczotkę
-wsuwki
-lakier do włosów

Krok 1
   
Rozczesz włosy. Nakręć pasemko włosów na palce, a następnie przymocuj wsuwką. 


  
















Krok 2 
 
Gdy już upniesz wszystkie włosy, spryskaj je delikatnie lakierem i potrzymaj co najmniej 3 godziny.


 

















 Krok 3
 
Delikatnie rozpuszczaj włosy, żeby nie popsuć loków. 

Gotowe! 

Oglądaj powtórki serialu "Violetta" w Disney Channel!

Podobają Wam się loki?
Zrobicie je?


 

2 komentarze :

  1. Dobry pomysł z tymi lokami ;). Z chęcią sobie zrobię kiedyś taką fryzurkę tym sposobem, bo nie trzeba niszczyć włosów prostownicą lub lokówką. Podobną miałam na balu szóstoklasisty i bardzo fajnie wyglądała c:

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, niezły pomysł, nigdy nawet nie myślałam, że można zrobić tak efektowne loki bez pomocy lokówki, czy wałków. Dobry pomysł, z tym nawijaniem na palce, choć nie jest to tak szybkie jak lokówka, bo trzeba trzymać kilka godzin, to jednak jest to dobre rozwiązanie dla osób, które jeszcze nie mogą obsługiwać się lokówka, a bardzo chcą takie loki, czyli dzieci. Hah, pamiętam, że jak byłam mała, codziennie chciałam sobie robić loki, jednak nie mogłam przecież codziennie korzystać z lokówki, gdyż moje włosy szybko, by się zniszczyły. Wtedy nawijałam sobie włosy na kredki i przypinałam spinkami, których w tamtym czasie miałam multum. Choć włosy nie były dobrze pokręcone, to loki trochę wychodziły :D

    *******
    http://disneyandyou-magicworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka