Konkursy na innych blogach! [Aktualizacja]

Chcielibyście zdobyć gadżety z koncertów ViolettaLive?Jeśli tak to macie szansę!Dziś przychodzę do Was z linkiem do konkursu gdzie do wygrania są właśnie takie gadżety!Więc jeśli jesteście zainteresowani ich wygraniem to zapraszam do postu!

[Aktualizacja]Konkurs na autografy obsady!
*zdjęcie z bloga Roksany

 Konkurs organizuje Roksana z bloga Your world of Disney.Trwa on od  29.07 do 6.08.Zadanie konkursowe polega na zaprojektowaniu biletów na Violetta Live.Myślę,że zadanie jest bardzo fajne i można się w nim wykazać kreatywnością.

A co jest nagrodą w konkursie?

 ZESTAW KONCERTOWY VIOLETTA LIVE (w skład wchodzi szalik, wiązana opaska, dwie bransoletki, światełko, teczka, torebka oraz saszetka na smyczy).

Link do konkursu: *klik*
 [Aktualizacja] 
Następny konkurs organizuje Emilia z bloga Świat Disneya&Violetty.Konkurs ten trwa od 30.07 do 6.08 a zadanie konkursowe brzmi: "Napisz dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady
 " Violetty ".".Popieram Emilię,że zadanie jest dość proste, dlatego życzę powodzenia!

Nagroda:
 Nagrodą w konkursie jest szesnasty tom "Kolekcji V-Lovers " zawierający pięć ostatnich odcinków, pierwszego sezonu, serialu " Violetta ". Zawierający na okładce oryginalne autografy Martiny Stoessel ( Violetta )  Alby Rico ( Naty )  Mercedes Lambre ( Ludmiły ) Diego Dominguez ( Diego ) i Facundo Gambande ( Maxi )


Link do konkursu:*klik*
Kup bilet na Violetta Live w Warszawie (22.08) lub Krakowie (25.08-26.08) na livenation.pl

Weźmiecie udział?

3 komentarze :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za informację ;). Postaram się wziąć udział w obu konkursach, bo nagrody naprawdę są świetne, właśnie takie, jakie zawsze chciałam mieć. Gdybym wygrała te gadżety to na pewno wybrałabym się na Violetta Live, bo jak tu nie iść mając takie super rzeczy, których ceny w sklepiku na VL byłyby pewnie gigantyczne, więc na pewno warto chociaż spróbować. Co do zadania to jest jednocześnie trudne i jednocześnie bardzo ciekawe. Na pewno można wykazać się kreatywnością, ale projektowanie przychodzi mi czasem łatwo, a czasami w ogóle nie mam żadnego pomysłu. Najgorsze jest to, że ja gdy już widziałam jak coś wygląda ciężko mi wymyślić coś swojego, coś oryginalnego, co nie będzie przypominało tego prawdziwego fan ticket. Jak na razie nie mam pojęcia jak mógłby wyglądać ten mój bilet, ale mam nadzieję, że w końcu dopadnie mnie "wena" i wymyślę coś ciekawego, co ma chociaż małą szansę na wygraną. Na szczęście termin wysyłania prac jest całkiem długi, więc jest nadzieja. Co do drugiego, to zadanie rzeczywiście jest dość proste, a lepszej nagrody nie mogłam sobie wymarzyć ;). Ciekawe jak to jest trzymać w rękach coś co podpisali twoi najwięksi idole. Myślę, że to wspaniałe uczucie. Dodatkowo tom "Kolekcji V-Lovers " jest najlepszą motywacją do przypomnienia sobie tej wspaniałej historii od nowa ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Napiszę, ten komentarz jeszcze raz, gdyż tamten był pisany na szybko z braku weny do jakiegokolwiek komentowania :D

    - Konkurs na Autografy: ten konkurs znalazłąm kilka dni temu. Według mnie zadanie jak tak banalnie proste, nalezy tylko trochę pomyśleć i napisać to szczerze, wystarczy to napisać no w trochę bardziej kreatywny sposób, postarać się z całych sił, a wtedy na pewno si uda. Według mnie takie konkursy sa najlepsze, bo nie trzeba ani łądnie rysować, ani ładnie śpiewać, czy tańczyć, wystarczy napisać to naprawdę prosto z serca, a na pewno będzie dobrze. Nagroda jest warta wysiłku, gdyż autograsfy to bezcenna rzecz, nawet jednej osoby, a tu aż pięciu osób, w dodatku nawet nie licząc tego, że na rzeczy są prawdziwe autografy to nagroda jest cenna, gdyż ostatni tom koelkcji V -loverrs to nie byle, co gdyż zawsze można sobie przypomnieć serial. :D
    - Konkurs n Gadżety: konkurs bardzo ciekawy, nagroda jest kusząca, szczególnie dla osób, któe jadą na Violetta Live, gdyż koncertowe gadżety z pewnością się im przydadzą, szalik, opaska, torebka, branocletki, to wszystko jest basrdzo łądne, w dodatku jeśli wygra się konkurs, to całkowicie za darmo, bo w klepikach te cene sa kosmiczne. Co do zadania to według mnie jest trochę, trudne, no może nie trudne, ale skomplikowane, gdyż gdy widziałąm już te bilety będzie mi trudno coś wymyśolić innego, gdy zamykam oczy i próbuję coś wymyślić, przed oczami mam tylko fioletowy bilet z podobizną Violetty, czyli oryginał :D Konkurs na autografy ma łatwiejsze zadanie, jak i nagrodę, bo to w końcu autografy, jednak ten na gadżety również jest świetny, idealny dla kreatywnych. W ogóle fajniue, że takie konkursy są organizowane, dzięki temu fani mogą spełnić marzenia i mieć autografy, czy też ciekawe gadżety ;)

    PS. Przepraszam za błędy

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka