[ViolettaLive]Co się zmieni?

Czy wiecie już jakie zmiany nastąpią w drugiej części europejskiej trasy Violetta Live?Jeśli nie to w tym poście dowiecie się tego!Koncert będzie się lekko różnił od tego w marcu...Czym dokładnie?To wszystko w rozwinięciu!Zapraszam!


Repertuar
Pierwszą rzeczą,która najprawdopodobniej będzie się różniła jest repertuar.W drugiej części trasy nie usłyszymy kilku piosenek z poprzedniej,jednak nie znaczy to,że nie będzie na ich miejscu kilku innych. Na koncetach w marcu mogliśmy usłyszeć piosenki takie jak:
  
"Veo Veo"
"Como Quieres"
"Te creo"
"Ser Quien Soy"
 "Ven Con Nosotros"
"Luz Camara Accion"
"Voy Por Ti"
"Te Esperare"
"Alcancemos Las Estrellas"
"Yo Soy Asi"
"Codigo Amistad"
"SuperCreativa"
"En Gira"
"Euforia"
"Soy Mi Mejor Momento"
"Are You Ready For The Ride?"
"Habla Si Puedes"
"Tienes El Talento"
"Junto a Ti"
"Peligrosamente Bellas"
"On Beat"
"Nuestro Camino"
"Podemos"
"Amor El En Aire"
"En Mi Mundo"
"Underneath it all"
"Ser Mejor"
"Libre Soy"

Zmiany rozpoczęły się wraz z początkiem koncertów w Ameryce Łacińskiej.Dlatego najprawdopodobniej od początku drugiej części europejskiej trasy dalej będą one kontynuowane.Na sierpniowych koncertach możliwe,że usłyszymy piosenki z  nowego repertuaru czyli...


"En Gira"
,,Euforia’’

  ,,Habla Si Puedes ‘’
 ,,Abrazame y veras’’ 
,,Are You Ready For The Ride?’’
  ,,Alcancemos Las Estrellas’’
,,Voy Por Ti’’ 
  ,,Underneath It All’’
  ,,Mas Que Dos’’
,,Código Amistad’’
  ,,Amor En El Aire ‘’
,,Peligrosamente Bellas’’
,,Veo Veo’’
  ,,Yo soy asi’’ 
  ,,Supercreativa ‘’
  ,,Como Quieres ‘’
  ,,Juntos somos mas’’ 
  ,,Ser quien soy’’ 
  ,,On Beat’’
,,Soy Mi Mejor Momento’’
  ,,Ser Mejor’’
  ,,Te Creo"
  ,,En Mi Mundo’’
  ,,Libre Soy"

Zmiany w obsadzie
Niestety,ale zmiany w repertuarze przyniosło również odejście Ruggero Pasquarelli, czyli serialowego Federico.Dlaczego?Ruggero jak to pisałam w jednym z poprzednich  postów (*klik*) bierze udział w nowym projekcie Disneya.Niestety więc musiał zrezygnować z uczestnictwa w następnych koncertach.Dlatego nie zobaczymy go na sierpniowych koncertach :(

 Układ sceny
Bardzo możliwy jest również nowy układ sceny.Od początku koncertów w Ameryce Łacińskiej scena wygląda tak jak na zdjęciu poniżej.Myślę,że na koncertach w Polsce również będzie inny układ niż był w pierwszej części europejskiej trasy.

Daty koncertów:
22.08-Warszawa 
25.08-26.08-Kraków 

Kup bilety na livenation.pl!!!

Idziecie na koncert?
Jak Wam się podoba post?

2 komentarze :

  1. Post bardzo ciekawy, fajnie, że to napisałaś. Jeśli chodzi o repertuar to bardzo bym chciała aby było Quiero w wykonaniu Mechi, Encender Nuestra Luz w wykonaniu Alby i Cande i Crecimos Juntos, a także aby wszystkie dziewczyny śpiewały A mi Lado. Jeśli chodzi o zmiany w obsadzie, to bardzo mi będzie brakować Ruggero, gdy usłyszałam, że odszedł, jakoś mi się odechciało w ogóle iść na ten koncert, jednak jest tam też wspaniała ósemka, dla której warto tam być :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tak jak już wcześniej napisałam nie mam zielonego (;D) pojęcia czy pójdę na koncert, zarówno do Krakowa jak i Warszawy nie mam najbliżej. Mam ogromny dylemat z tego powodu. Jedno co wiem na pewno to to, że bardzo chciałabym pójść ;). Co do zmian, to całkiem mi się podoba ten pomysł ze zmianą układu sceny i ze zmianą repertuaru. Osoby, które były na koncercie w Łodzi, a chcą jechać jeszcze do Warszawy lub Krakowa, bo tam mieszkają lub chcą po prostu poczuć te gigantyczne emocje jeszcze raz będą mogły cieszyć się nowymi piosenkami i nową scenografią, co na pewno bardzo je zadowoli ;))). Jedynym minusem jest to, że nie będzie Ruggero, a razem z nim nie będzie "Luz Camara Accion" którą na pewno wiele osób chciało usłyszeć, a także zobaczyć Rugga z Mechi (w tym ja ;D), ale nie wolno się zniechęcać, przecież będzie tam jeszcze osiem wspaniałych osóbek, które z pewnością warto zobaczyć i usłyszeć ;). Ja gdybym jechała na koncert najbardziej chciałabym usłyszeć "Abrazame y veras" (które właśnie słucham ;D), ,,Peligrosamente Bellas’’, ,,Voy Por Ti’’, ,,Yo soy asi’’, ,,Mas Que Dos’’... No dobra, wszystkie chciałabym usłyszeć ;)))))

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka