The best Lodofanatica-pierwsze punkty przyznane!

Zacznijmy więc od osób,które zgłosiły się do konkursu.Postanowiłam,że można zgłaszać się do końca konkursu jednak jak np.ominiesz 2 etap to nie dostaniesz za niego żadnych pkt.Osoby,które dotychczas się zgłosiły:
Viktoria,olenka2003,tini vilu,Kamila Lodofanatica,Ju lia,Juula Grzesiak


Zacznijmy od komentowania.Minęło dopiero 7 dni,dlatego to jeszcze za wcześnie,aby przyznawać 15 pkt. Ale każda osoba,która komentowała dostała zasłużoną ilość punktów:


Viktoria (3),Kamila Lodofanatica (5),Juula Grzesiak (3)

-------------------

Następnie aktywność na portalach społecznościowych.Niestety tutaj za bardzo się nie postaraliście.Jeśli chodzi o Ask'a przecież nie musicie mieć konta tylko pytajcie z anonima i się podpisujcie nickiem.Na razie przyznałam tylko część pkt. gdyż jeszcze za mało czasu minęło od rozpoczęcia konkursu.

Kamila Lodofanatica (5)

-----------------------

Jeśli chodzi o polubienie Facebooka to wiem,że jakaś osoba/osoby polubiły go jednak jak już pisałam w innych postach - nieaktualnego.Jeszcze raz tutaj podaje Wam link do aktualnego --->*klik*

-------------------

Osoby,które jeszcze nie zdobyły żadnych punktów:

olenka2003,tini vilu,Ju lia

 

5 komentarzy :

  1. Wow, myślałam, że będzie trochę łatwiej. Choć tyle, że dostałam 3 punkty, to zawsze coś. Zaraz zadam kilka pytań n asku i polubię Facebooka. Wszystko napiszę ci w mailu :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest na razie 3 pkt. później jak będziesz komentowała może się nawet zmienić na 15 pkt.

      Usuń
  2. Ja już polubiłam tego facebooka, ale z blogowego konta Violetta Polonia Disney

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wydaje mi się, że powinnam mieć więcej punktów, bo skomentowałam kilka postów, jak reszta tylko oni pisali krótkie komentarze, a ja długie, więc o co chodzi?

      Usuń
    2. No właśnie dlatego dostałaś od nich więcej punktów,ale po tygodniu nie mogę Ci jeszcze dać większej ilości pkt.Nie martw się,bo po pewnym czasie masz dużą szansę zdobyć 15pkt. Cierpliwości ;)

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka