Hi everyone! Sno Vi wita ponownie!

Jak ten czas szybko leci! Pamiętam jak niedawno zgłaszałam się na nabór do właśnie tego bloga, odchodziłam, a teraz znowu jestem tu z Wami aby od nowa dzielić się moją miłością do Violetty. Większość może mnie znać z VMSPL, do którego jeszcze niedawno należałam, acz jest to teraz definitywna przeszłość. Postanowiłam nie odchodzić od blogowania i powrócić do mojej dawnej "luby", przy której dorastałam... Czas mojej nieobecności nie uważam za zmarnowany, zdobyłam wtedy tyle doświadczenia, znajomości i jestem z tego szczęśliwa... Wracam tutaj po roku, mając już te 15 lat na karku, aby w końcu poczuć się spełniona jako bloggerka czy redaktorka.


Nie chciałabym Was zanudzać ani zamęczyć, więc opowiem krótko, zwięźle i na temat... Urodziłam się w maju, dnia 24 w szpitalu.... STOP, STOP to jest nudne!
Imię: Natalia
Wiek: 15
Klasa: 3 gimnazjum
Nick: Sno Vi
Funkcja: Redaktorka, Szabloniarka

To by było wszystko! Chcecie coś wiedzieć? Pytajcie! 

Ciao!

8 komentarzy :

  1. Ale super. Kochałam cię z tego bloga oraz z bloga Dżesiki, zawsze byłaś NAJ! Ale się cieszę, że będę mogła dla nas pisać. Zawszę cie lubiłam. Nie wiem co powiedzieć, po prostu brak mi słów. Mam nadzieję, że stąd nie odejdziesz. Nie chciałabym, abyś już nie blogowała, bardzo cię lubie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej <3 bardzo mi miło *.* nie chcę odchodzić, bo kocham to co robię ;3 dziękuje!!! ;*

      Usuń
  2. Takie nie do tematu: czemu usunęłaś "Cała ja!"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo się o nim dowiedzieli i nie chciałam aby czytali ;)

      Usuń
  3. Super, że znowu tu piszesz, bardzo mi Cię tutaj brakowało, a Twoje posty były i są świetne. Bardzo lubiłam je czytać, gdy byłaś tutaj, albo, gdy pisałaś na blogu Dżesiki, brakuje mi Cię tam i Twoim postów, bo zawsze znalazłaś jakiś ciekawy temat i ciekawie napisałaś post. Cieszę się, że znów mogę czytać Twoje posty, bo gdy odeszłaś z bloga Dżesiki, było mi smutno, że nie przeczytam już Twoich postów, a skoro nie kończysz z blogowaniem, to baardzo się cieszę! :)

    Pytania:

    - Jaką miałaś średnią w szkole?
    - Twój ulubiony przedmiot w szkole?
    - Ulubiony kolor?
    - Masz zwierzaka?
    - Masz rodzeństwo, jakie?
    - Jakie jest Twój pierwszy blog?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje! Jesteście bardzo mili i kochani *.*

    3,66 haha coś mi nie poszło :P
    Angielski i Informatyka
    Miętowy *,*
    Mam nawet 6. kotów i dwa psy :")
    Dwóch braci...
    Moim pierwszym blogiem był właśnie ten :"")

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeej :))). Bardzo się cieszę że wrocilas i że będziesz dla nas tutaj pisać 😉
    Planujesz jeszcze kiedyś założyć jakiegoś bloga o sobie?
    Czy będziesz pisać na swoim blogu oo Soy Lunie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;* haha skąd Wy wiecie o nim? :D będę pisała bloga w ogóle z innym pomysłem ;D

      Usuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka