Żegnaj szkoło!? Witaj, Teen Beach 2 !

Motocykle, deski, fale i plaża...
Trwa już drugi tydzień upragnionych wakacji.A wraz z początkiem wakacji czeka nas długo wyczekiwana premiera filmu "Teen Beach 2".Co tym razem stanie się w świecie zakochanych Mack i Brady'ego?Tego wszystkiego dowiecie się w rozwinięciu!
 
MACK, BRADY I RESZTA GANGU WRACAJĄ PO WIĘCEJ PRZYGÓD W PROMIENIACH SŁOŃCA

Teen Beach 2 rozgrywa się kilka miesięcy po powrocie zakochanych Mack i Brady’ego z letniej przygody, która przeniosła ich do świata ulubionego musicalu Brady’ego z lat 60. – „Wet Side Story”. Jednak od razu po powrocie – tym razem już w prawdziwym świecie – składają im niespodziewaną wizytę Lela i Tanner, a także pozostali znajomi z dopiero co opuszczonego filmowego świata. Wiedząc, że rzeczywistość i film nie mogą się połączyć, Mack, Brady i ekipa z „Wet Side Story” muszą szybko ułożyć plan i użyć mocy naszyjnika Leli, aby odesłać gości do ich musicalowego świata, zanim będzie za późno. Tymczasem na plaży rozpoczyna się sezon surferski, a w szkole czas egzaminów – związek wyluzowanego Brady’ego i pilnej Mack zostanie wystawiony na poważną próbę…


 Oprócz głównych bohaterów, w filmie ponownie wystąpią także: John DeLuca (Twisted) jako Butchy, Jordan Fisher jako Seacat; Mollee Grey (So You Think You Can Dance) jako Giggles; Chrissie Fit (Pitch Perfect 2) jako Cheechee; Jessica Lee Keller (Dancing with the Stars) jako Struts; William Loftis (Teen Beach Movie) jako Lugnut; Kent Boyd (So You Think You Can Dance) jako Rascal. Do obsady dołączą: Piper Curda (To nie ja) jako Alyssa, Raymond Cham, Jr. (Jessie) jako Devon i Ross Butler (KC Undercover) jako Spencer.


  Premiera Teen Beach 2 już 18 lipca o 18:00 w Disney Channel!!!

 Oglądaj Rossa Lyncha w 4 sezonie Austin&Ally. Premiera już 11 lipca w Disney Channel!!!

6 komentarzy :

  1. Czekam na teen beach movie 2 juz od dawna :). Mam nadzieje ze druga część tego filmu będzie tak samo ciekawa jak ta pierwsza, która mi się bardzo spodobała. Na pewno obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oglądałam :) Nie mogłam przegapić po tym jak spodobała mi się pierwsza część. Nie wiem czy czekanie na drugą część się opłaciło. Bo zakończeniu byłam trochę zawiedziona. Film ogółem był ciekawy lecz jednak bardziej podobała mi się jego pierwsza część. Zawiodło mnie to że nie było żadnego pocałunku Mack i Brady'iego którym od początku tak bardzo kibicowalam. Najbardziej w tym filmie podobały mus ie piosenki, których od początku byłam wielką fanką, a także samo to ze ten film jest typowo wakacyjny. Trochę zawiodła mnie końcówka bo kiedy wiem czy dobrze zrozumiałam ale oni chyba o wszystkim zapomnieli, tak? Podsumowując pierwszą cz etc oceniam na 9.5 punkta a drugą na jakieś 5 punktów :)

      Usuń
    2. Oglądałam :) Nie mogłam przegapić po tym jak spodobała mi się pierwsza część. Nie wiem czy czekanie na drugą część się opłaciło. Bo zakończeniu byłam trochę zawiedziona. Film ogółem był ciekawy lecz jednak bardziej podobała mi się jego pierwsza część. Zawiodło mnie to że nie było żadnego pocałunku Mack i Brady'iego którym od początku tak bardzo kibicowalam. Najbardziej w tym filmie podobały mus ie piosenki, których od początku byłam wielką fanką, a także samo to ze ten film jest typowo wakacyjny. Trochę zawiodła mnie końcówka bo kiedy wiem czy dobrze zrozumiałam ale oni chyba o wszystkim zapomnieli, tak? Podsumowując pierwszą cz etc oceniam na 9.5 punkta a drugą na jakieś 5 punktów :)

      Usuń
  2. Super, to mój ulubiony film. Już nie mogę się doczekać następnych przygód aktorów. To jeszcze tydzień, jakoś wytrzymam. Mam nadzieję, że 2 sezon będzie tak samo interesujący jak poprzedni, inaczej się zawiodę. Nie wiem czy w sobotę będę w domu, ale jakoś obejrzę. Na pewno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ''Nastepnych przygod aktorow'', aktorzy nie mają przygod, tylko postacie. I to nie sezon tylko część .. -,- Włącz myślenie

      Usuń
  3. ''Żegnaj szkoło!? Witaj, Teen Beach 2 !'' - żegnaj szkoło, trochę mi smutno, że są wakacje i nie mogę się już spotykać z moimi przyjaciółmi tak często jak w roku szkolnym, ale są też plusy, bo nie muszę się każdego dnia martwić, czy o niczym nie zapomniałam, czy mam spakowany plecak na jutro etc. Ale jest też kolejny plus, gdyż to w wakacje jest kolejna część mojego ulubionego filmu. Na pewno go obejrzę w tę sobotę, nie ma takiej opcji, bym to przegapiła. Nie spodziewałam się, że będzie kolejna część, choć bardzo tego chciałam, po obejrzeniu pierwszej myślałam, że już nie będzie pomysłu na kolejne wątki, historie, piosenki, gdyż to co najważniejsze działo się w pierwszej części. Ten film ma w sobie wiele magii, lata, słońca, plaży, tyle pięknych i wakacyjnych piosenek, które wprawiają w letni nastrój, nawet, gdy za oknem jest brzydka pogoda, śnieg, deszcz, poza tym ze wspaniałą muzyką przeplatają się też ciekawe wątki, to jak w pierwszej części Lela i Tanner zakochali się nie w tych osobach, w których miały się zakochać, a później jak wszyscy chcieli uratować 'swoją miejscówkę' przed tym profesorem :D Myślę, że druga część będzie jeszcze bardziej ciekawa, gdyż to Lela i Tanner trafią do naszego świata, który jest nowoczesny, pełny technologii i będą musieli się zachowywać tak, jakby to wszystko było dla nich codziennością, a nie, że boją się telefonów. Myślę, że ciekawa będzie ta część, gdy będą chodzić do szkoły Mac i Brady' ego, jestem w ogóle ciekawa dlaczego będą tam chodzić, czyżby z początku mieli pomysł, by zostać we współczesnym świecie na zawsze? :) Nie mogę się doczekać, zostało zaledwie trzy dni, wielkie odliczanie.. 3.. 2... 1..!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka