[Relacja]Spotkanie z Dove Cameron!





 
Na pewno znacie już Dove Cameron,więc nie muszę jej przedstawiać.Jak pewnie już wiecie niedawno miałam szansę ją spotkać dzięki polskiemu Disneyowi podczas Zjazdu Blogerów Disneya.Jak już nieraz pisałam Dove jest naprawdę super osobą.Przed spotkaniem z nią lubiłam ją,ale nie jakoś bardzo, natomiast teraz jestem jej wielką fanką.Zapraszam do przeczytania relacji ze spotkania z nią!






*Dove z jedną z blogerek


  
Hi guys!
Po krótkich oczekiwaniach w waiting-room'ie wszystkie mogłyśmy wejść do salki,w której miało się odbyć spotkanie.Całe wydarzenie miało zacząć się o 13:30 jednak było opóźnienie i Dove przyszła do nas dopiero około 13:55.Uwierzcie warto było czekać. Dove weszła do sali,w której wszystkie czekałyśmy i bardzo ciepło przywitała się z nami.Następnie przedstawicielka Disneya przedstawiła nas jej.



Photos?  
Po przywitaniu każda z nas wzięła autograf i powiedziała Dove kilka słów.Podczas autografów Dove rozmawiała z nami i starała się powiedzieć kilka słów po polsku.Muszę przyznać,że bardzo dobrze jej szło.Wszystko zresztą zobaczycie we vlogu.Następnie przeszłyśmy do zdjęć.Każda z nas miała zdjęcie z nią na ściance oraz miałyśmy zdjęcie grupowe,które zobaczycie we vlogu.



 Nice to meet you!Bye!
Po wszystkim co opisałam powyżej niestety musiałyśmy się pożegnać z Dove.Odważyłam się jeszcze poprosić ją,aby pozdrowiła Was (polskich fanów). Oczywiście bardzo chętnie to zrobiła a ja jak i inne blogerki nagrałyśmy to.Wszystko zobaczycie oczywiście we vlogu.Następnie musiałyśmy się pożegnać.My (blogerki) jak i Dove byłyśmy smutne.




Czy lubicie Dove?
Podoba Wam się jej gra aktorska?




 

7 komentarzy :

  1. Dove jest bardzo ładną i myślę, że miłą osobką, acz nie jestem jej fanką ;3 A gra aktorska jej dobrze wychodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, tez bym tak chciala

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, spotkanie z Dove musiało być naprawdę niesamowite ;) Szkoda, że przez szkołę nie mam kiedy wchodzić na bloga, bo widzę że dużo się działo ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wodze ze świetnie się bawias, zazdrooo. Szkoda ze ja bloga nie prowadze, vo chciałabym mieć współpracę z nimi

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję. Bardzo ci zazdroszczę :(
    ***
    Zapraszam do czytania i komentowania: http://disneyandyou-magicworld.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kocham Dove ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka