[Relacja + wywiad] Spotkanie z Sylwią Lipką!

W poniedziałek (21.09) po spotkaniu z Karolem Osentowskim miałam szansę poznać również Sylwię Lipkę.Oczywiście podczas spotkania zebrałyśmy autografy,zdjęcia,porozmawiałyśmy oraz przeprowadziłyśmy wywiady.Jeśli chcecie przeczytać relację ze spotkania z Sylwią to serdecznie zapraszam!

*zdjęcie ze Snapa Sylwii



Hej,jestem Sylwia!
Po pożegnaniu z Karolem nadszedł czas na spotkanie z Sylwią!Dziewczyna ani minuty się nie spóźniła i przyszła wraz ze swym przyjacielem-Rafałem.Przyszedł on by nagrywać Sylwii vloga ze spotkania,który mam nadzieję,że już niebawem pojawi się na jej kanale.Zaczęliśmy od wywiadu.Sylwia naprawdę chcętnie odpowiadała na wszystkie pytania.Była naprawdę otwarta,radosna i optymistyczna.Nieczęsto spotyka się takie osoby!



W wywiadach mówiłaś,że w 2014 roku spełniły się wszystkie twoje marzenia.Czy na ich miejsce weszły jakieś nowe?

Tak,mam nowe marzenia. Jestem w trakcie… Mam jedno nowe marzenie i właściwie jestem w trakcie jego realizacji.To są marzenia moje muzyczne.Niedługo wyjeżdżam w trasę koncertową Young Stars On Tour i właśnie to jest część tego marzenia,ale będzie to jeszcze się toczyło dalej.Niestety o tym jeszcze nie mogę powiedzieć,ale to będzie duży krok w spełnianiu moich marzeń

Często wstawiasz covery na swój kanał na YouTube.Czy nauka tekstów nie jest dla Ciebie problemem?

Nie,bo generalnie ja robię tak,że najpierw nagrywam dźwięk a potem video.Prawda?Więc w trakcie tego jak nagrywam dźwięk tak naprawdę od razu uczę się tego tekstu piosenki więc bardzo szybko mi to wchodzi.



"No to wstajemy!"-zdjęcia,autografy itd. 
 Kiedy skończyły nam się pytania przeszłyśmy do zdjęć i autografów.Ja wzięłam na książce "Wyspa Potępionych" oraz na zdjęciu.Następnie zdjęcia.Oprócz wspólnego selfie z każdą z blogerek,zrobiłyśmy sobie również zdjęcie grupowe,które Sylwia wstawiła później na swojego Snapchata.



Jakie masz najlepsze wspomnienie z planu „I <3 Violetta”?

Hmm…wiem! Z dziewczynami kręciłyśmy sobie tak dla żartów taki filmik.To miał być taki „Poza scenami  I <3 Violetta”.Mam go wciąż na kamerze.Wtedy robiłyśmy sobie takie zawody na deskorolce wszyscy byliśmy w ogóle w butach na obcasach,to było strasznie śmieszne i były tylko dwie deskorolki i jedna dziewczyna jeździła na takim wózku,który jest na bagaże.Mam to gdzieś nagrane więc postaram się to udostępnić.AAA! To właśnie najlepsze wspomnienie.

Gdybyś mogła nagrać duet z dowolną osobą na całym świecie, kto by to był?

Charlie Puth (śmiech)

Czy planujesz jakieś spotkania z fanami?Bo jak się patrzy w Internecie to większość chciałaby Cię spotkać.

Tak naprawdę.Yyy…grupa moich fanów, grupa moich Ananasów jeszcze nie jest aż tak ogromna.Myślę,że jeśli będzie ich więcej to z pewnością zrobię takie spotkanie,ale na razie nie
uważam się aż za taką gwiazdę żeby po prostu robić takie spotkania.




Niestety musimy się pożegnać...
 Po godzinie spędzonej z blogerkami oraz Sylwią nadszedł koniec naszych dzisiejszych spotkań.Jednak to nie koniec zjazdu,bo następnego dnia czeka nas następne wielkie wydarzenie.Sylwia jest naprawdę niesamowitą osóbką i bardzo chciałabym ją kiedyś spotkać.Bardzo 
ją polubiłam <3



Jaka jest twoja ulubiona książka i dlaczego?


Jaka jest moja ulubiona książka? „Najdłuższa podróż” - Nicholas Sparks. Ta książka opowiada o niezwykłej historii miłosnej, o tym jak mężczyzna kochał kobietę nawet po jej śmierci i ją widział. Niesamowite!Chciałabym ,aby kiedyś ktoś kochał mnie tak jak ten mężczyzna kochał Ruth.



Czy masz swoją ulubioną aplikację na telefon? Aplikację,której nie mogłoby zabraknąć w twoim życiu?

Tak. Snapchat (śmiech).Czasami już nie kontroluję ile sekund dodaję a teraz jak już jest ta aktualizacja, że nie widać ile sekund to ja nie mam pojęcia ile Snapów dodaję i mam wrażenie, że jest ich milion. Cały czas mówię do Snapchat, bo to jest taka forma vloga, którego w ogóle nie muszę edytować (śmiech). To jest bardzo przyjemne.

\

Jeśli na bieżąco śledzicie portale społecznościowe Sylwii to zapewne wiecie,że przeprowadziła ona wywiad z Dove Cameron podczas jej wizyty w Polsce.Na jej kanale już możecie go zobaczyć!Serdecznie zapraszam!

Jak Wam się podoba wywiad?
Czy udało Wam się kiedyś spotkać Sylwię?

3 komentarze :

  1. Zazdro Sylwia wydaje sie dosc mila. Poznalam ja dzieki Youtube i mysle ze jest osoba ktora warto nasladowac

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka