Ujawnienie wielkiej tajemnicy:zjazd,vlog,relacje i wywiady itd.

Kochani!Jedna osoba z Was zgadła z czego będzie relacja w następnym tygodniu.Tak!Będzie to Zjazd Bloggerów Disneya.W związku z tym muszę Was zapytać o kilka rzeczy.I mam do Was jedną prośbę.Błagam!Pomóżcie mi i odpowiedzcie na moje pytania z tego posta.Dla Was to minuta i kilka słów a mi to naprawdę bardzo pomoże.Widzę ilu z Was przeczytało posta i prosiłabym,aby każdy napisał swoją opinię na poruszone w tym poście tematy.Zapraszam!




VLOG
Pierwszą rzeczą,którą chce z Wami omówić to vlog.Nagram go właśnie ze zjazdu i spotkania z trzema tajemniczymi osóbkami.Domyślacie się jakimi?Wszystko odbędzie się w Warszawie,dlatego za bardzo podróżą Was zamęczać nie będę.Jeśli złącze całość nie mam pojęcia czy wyjdzie z tego jakieś konkretne wideo,dlatego może macie pomysł czym je dopełnić?Nie będę Wam niczego narzucać.Po prostu piszcie pomysły.Co chcielibyście w nim zobaczyć?


Snapchat 
Jak już większość z Was wie nasz blog ma Snapchata. Jeśli jeszcze mnie nie dodaliście to zróbcie to teraz: tinipolonia1 Właśnie tam będę Wam zdawała relację na żywo z całego wydarzenia.Wszystkich oczywiście dodaję więc się nie martwcie.Najwięcej będzie w najbliższy poniedziałek i wtorek więc bądźcie uważni nawet podczas szkoły!

Konkurs
Oczywiście nie zapomnę również o Was.Pojawi się za jakiś czas dopiero jednak na pewno będzie konkurs .Bądźcie cierpliwi,bo zapewniam Wam,że się pojawi.Oczywiście na razie nie powiem co będzie nagrodą i na czym będzie polegał.Zobaczycie!

Teraz odpowiadajcie na pytania!Pomóżcie mi!
  

3 komentarze :

  1. Vlog to bardzo dobry pomysł. Chciałabym w nim zobaczyć jak się przygotowujesz do spotkania z kim rozmawiałaś a przede wszystkim wywiady które tam przeprowadziła. Mogłabyś również nagrać większość ważnych rzeczy jakie się tam dzialy. Na snapchacie jakbys prawie wszystko nagrywała również fajnie by było. Bardzo się ciesze ze tym będziesz. Czekam na konkurs, wywiady i vloga : **

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka