Get the Clara look! #4

Już jakiś czas nie było postu z serii "Get the look..." dlatego dziś postanowiłam dla Was takowego posta.Jedna z czytelniczek poprosiła mnie,aby w tym poście były stylizacje Clary Alonso,dlatego też właśnie je zobaczycie.Zainteresowanych zapraszam!



1.Dziś będe w sumie 1,5 sylizacji gdyż mam dla Was trzy połówki.Niestety jak się okazało Clara kupuje w bardzo drogich sklepach i nie wiele osób stać na takie ubrania.Pierwsza jest luźna.Clara jak również my możemy w tej sukience wyjść na miasto czy też po prostu chodzić po domu,dworze itd.Myślę,że to jest dobra stylizacja na Larva Day (dzień lenistwa według Lodo).

 Sukienka
$ 690.00


2.Następna stylizacja,którą dla Was przygotowałam jest to elegancka koronkowa koszula z czarnymi dodatkami.Trzeba przyznać,że nie jest to strój na byle jakie wyjście.Myślę,że dobrze nadawałaby się na uroczystości szkolne,rodzinne czy też inne bardziej oficjalne wydarzenia.

Koszula
$ 1.390.00


3.Trzecią i ostatnią stylizacją jest to biała bluzka z kratkowymi wykończeniami na dekolcie i ramionach.Myślę,że łączy ona prostotę z dobrym pomysłem projektanta.Myślę,że nadaje się ona do chodzenia w najzwyklejsze dni,ale problemem nie byłoby włożenie jej na jakąś uroczystość. 

Bluzka
$ 349.00



Podoba Wam się styl Clari?
Kogo następnego chcecie?

9 komentarzy :

  1. Styl Clari jest świetny ;) Rzeczy z postu bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. 915 komentarzy = konkurs
      Aktualnie komentarzy jest 892

      Usuń
  3. Post fajny ale stylu Clary nie lubie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile juz jest komentarzy? Nie możesz tak po prostu dodać tego konkursu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komentarzy jest 897 gdyż mi nie chodzi o komentarze kopiuj/wklej "SUPER POST" bo nie o to chodzi.Chodzi o komentarze z jakąś treścią.Przykro mi!W taki sposób konkurs mógł by być w godzinę od ogłoszenia 915 kom=konkurs

      Usuń
  5. Clara! O tak uwielbiam jej styl, tak samo jak Angie w trzecim sezonie, jest taki dojrzały! Ale tymi włosami zrobiła sobie krzywdę, gdyż w blondzie jej było przeslicznie ;3 wracając do tematu ubrań, myślę, że można by było je znaleźć w sieciowkach taniej

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Clarę i mam nadzieje że kiedyś bd mogła ją spotkać a co do postu to raczej nic nie kupię bo ceny są mega duże :/

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka