Ulubieńcy września #2

Dostałam od Was znak,aby kontynuować "Ulubieńców miesiąca" - nową serię na naszym blogu.Dlatego też dziś zapraszam Was do drugiego posta z tej serii.W tym miesiącu działo się naprawdę dużo, dlatego nie miałam problemu z wybraniem ulubieńców.Może zgodzicie się z moimi wyborami jednak jeśli nie to w komentarzach piszcie swoje.Zapraszam do posta!


Wydarzenie miesiąca
W tej kategorii jest naprawdę duży wybór.Trzy największe wydarzenia tego miesiąca to były: koncert R5 w Warszawie,Zjazd Bloggerów Disneya (spotkanie z Karolem,Sylwią i Dove) oraz przyjazd Samuela Nascimento do Polski i spotkania z fanami.Jednak dla mnie chyba najlepszym wydarzeniem tego miesiąca był Zjazd Bloggerów Disneya.Relację z tego wydarzenia znajdziecie tutaj:*klik*


Piosenka miesiąca 
Piosenką a właściwie piosenkami,które pokochałam w tym miesiącu są "If only" oraz "About You". Pierwszą na pewno kojarzycie z filmu "Następcy" a drugą słyszeliście?Śpiewa ją Sylwia Lipka,którą znamy z programu "I <3 Violetta" wraz z Remo i Pavey . 

Produkt miesiąca
Dla mnie produktem miesiąca jest płyta z muzyką z filmu "Następcy",o której możecie przeczytać tutaj *klik*.Muszę przyznać,że słucham jej nałogowo.Oprócz świetnej muzyki szata graficzna opakowania jest świetna,ale płyty po prostu mnie zachwyciła.W tej kategorii nie miałam wahania co wybrać.Zachęcam do kupowania!



Serial/film miesiąca
W tej kategorii myślę,że wszyscy się ze mną zgodzą,że wygrywa film "Następcy". Jak już nieraz pisałam według mnie jest on dotychczas najlepszym filmem Disneya jaki widziałam.Świetne efekty,super obsad...Niczego mu nie brakuje!Oprócz tego na drugim miejscu myślę,że możemy postawić nowy sezon serialu "Jessie",którego nowe odcinki możecie zobaczyć w każdą niedzielę o 10:30!



Post miesiąca
We wrześniu największe zainteresowanie zyskał post rozpatrujący możliwość drugiej części filmu "Następcy". Zyskał on 253 wyświetlenia!Widać,że film musiał Wam się spodobać!Dziękuję!Link do owego postu:*klik*



*fanowska przeróbka

Zgadzacie się z moimi wyborami?A może macie inne zdanie?Piszcie w komentarzach!

 

2 komentarze :

  1. Trochę krótko, ale fajnie. Z wydarzeniem się zgadzam, wedlug mnie tex bylo wazne choc nie moglam sie tam pojawic. Plyta, post itd rowniez sa moim zdaniem fajne. U cb ten post zyskal o wiele mniejsza popularnosc, lecz to nic zlego

    Disneybajecznyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;) Zgadzam się ze wszystkimi Twoimi ulubiencami ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka