[Post organizacyjny] Święta z blogiem Disney News Poland!

Już za niecały miesiąc święta Bożego Narodzenia.A co to oznacza?Szykują się świąteczne posty i niespodzianki.Dziś chciałabym Wam przedstawić moje plany na święta,a właściwie grudzień z naszym blogiem.Zapraszam!

[Aktualizacja]Wyniki losowania (niestety z powodu małej ilości chętnych wylosowałam tylko dwie osoby)


Świąteczne posty
Postanowiłam,że od początku grudnia aż do świąt codziennie (postaram się)  pojawiać się będą posty o tematyką świątecznej.Mam nadzieję,że każdy znajdzie coś dla siebie,ponieważ będą one o wszystkim.Prosiłabym Was o napisaniu jakie posty Was interesują (np. DIY,pomysły na prezenty,moda itd.) w komentarzach pod tym postem.To ułatwi mi ich pisanie.
  
Świąteczne losowanie
Następny pomysł jest taki,aby co tydzień (do świąt) odbywało się losowanie jednej osoby,która otrzyma od bloga mały upominek również wylosowany.Nie musicie nic robić,tylko zostawić pod tym postem komentarz z Waszym imieniem,nazwiskiem oraz mailem.W ostateczności możecie podać nick zamiast imienia oraz nazwiska.Mam nadzieję,że będą chętni.



Wygrały: Julia Tomaszewska oraz Wiktoria

Co o tym sądzicie?
Piszcie! 

4 komentarze :

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka