[#DNPChristmas]Bradley Steven Perry mówi o świętach

Bradley Steven Perry znany jest nam z serialu "Powodzenia Charlie" gdzie wciela się w postać Gabe'a.Dzisiaj przetłumaczonym wywiadzie opowiada nam o tym czy lubi święta oraz jak one wyglądają w jego mieście.Zapraszam do czytania!



"Nie otwieramy prezentów do południa!"-Bradley Steven Perry

"Jestem wielkim fanem świąt,szczególnie kiedy są mroźne.Ja naprawdę kocham śnieg!Kiedy mieszkasz w południowej Kalifornii,nigdy nie ma śniegu - jednak kocham jeździć na wschodnie wybrzeże Ameryki w grudniu,ponieważ mogę tam poczuć typową,zimową pogodę.Ja nawet kocham deszcz!Moja rodzina jest gronem nocnych marków,więc kochamy Święta Bożego Narodzenia,bo to oznacza,że możemy dużo spać.My wstajemy w późnych godzinach,więc tak również idziemy spać- i nigdy nie otwieramy prezentów do południa.To nasza rodzinna tradycja-przesypianie świątecznego poranka."

Jaki był najbardziej oryginalny prezent,który kiedykolwiek dostałeś,Bradley? 

"Kiedy miałem cztery lata dostałem zabawkowy motocykl,którym mogłem jeździć w domu.To było naprawdę,naprawdę fajne!Używałem go do jeżdżenia przez dom i straszenia moich sióstr,co było świetne.Motocykl był mały,ale naprawdę fajny.Jeśli mógłbym dostać co tylko chcę na gwiazdkę,chciałbym zorganizować sobie wycieczkę do Europy.Jest wiele rzeczy w Europie,które chciałbym zobaczyć,najbardziej Włochy,Niemcy oraz Anglię.Zostałem zatrzymany na lotnisku w Londynie na trzy godziny w tamtym roku,ale to się nie liczyło.Chciałbym zobaczyć o wiele więcej!"

Lubicie Bradleya?
A jaki był wasz najbardziej oryginalny prezent?
*źródło disney.co.uk 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka