Czy można tak kochać księżniczki Disneya?


Wiem,wiem...Pewnie spodziewaliście się dziś posta związanego z Walentynkami,a jednak nie.Zamiast posta walentynkowego,dostajecie ode mnie posta z tajemniczym tytułem.Czy macie coś takiego,że gdy się nudzicie przeglądacie wszelkie portale informacyjne i strony tego typu?Bo ja tak.Od kilku dni w internecie w wielu krajach głośno zrobiło się o pewnej 25-latce - Sarah Ingle.Kobieta kocha księżniczki Disneya tak bardzo,że przebiera się za nie i wygląda prawie identycznie,jak one.Zapraszam Was do rozwinięcia!




Sarah Ingle to 25-letnia kobieta,mieszkająca w Denver w stanie Kolorado.Ma ona niecodzienną pasję,ponieważ przebiera się za swoje ukochane disneyowskie księżniczki.Sarah na co dzień pracuje w marketingu,natomiast weekendy to czas na przebieranie.Każda przemiana zajmuje jej około 3 godziny.Jak mówi,jej największym marzeniem jest, aby przynajmniej jeden dzień mogła pracować dla Disneya w jednym z jego parków.

"Zawsze kochałam śpiewać i zawsze kochałam Disneya,więc dla mojej rodziny i przyjaciół nie było niespodzianką,kiedy rozpoczęłam transformacje w księżniczki." 

Kobieta,aby upodobnić się do księżniczek wydała,jednak grube pieniądze.Na same sukienki wydała ok. 14 tys. dolarów,co oznacza,że jest to ok.55 tys. złotych polskich.Nieźle,co nie?Ale to nie wszystko.Do tego dochodzą jeszcze kosmetyki do charakteryzacji.Sarah ma jednak o tyle dobrze,że jej dobra znajoma zajmuje się projektowaniem i szyciem ubrań. Na razie Sarah posiada 17 kostiumów oraz 16 peruk,które pomagają jej upodobnić się do księżniczek.

"Stworzenie każdej sukienki,sprowadzenie wielu różnych materiałów z całego świata,złączenie wszystkiego,aby wyglądało jak na projekcie może zająć nawet 6 miesięcy."

"Jestem wielką szczęściarą,mając pracę na pełen etat,która pozwala mi (finansowo) na płacenie za te piękne suknie i materiały,ponieważ zawsze staram się,aby były najlepsze."
Aktualnie kobieta pojawia się na imprezach dla dzieci oraz w szpitalach.Od około roku,rozpoczęła rozkręcanie swojego biznes i wraz ze swoim chłopakiem otworzyła "Princess Ever After". Czasem dołącza się on do jej przebieranek i wciela się w księcia.

"Derek (chłopak Sarah) nigdy nie złości się,kiedy tańczę wokół niego i śpiewam disneyowskie piosenki,co dla innych chłopaków mogłoby być irytujące."

"Przekonywałam go nawet,aby przebierał się za księcia do niektórych zleceń i on to zrobił, co było naprawdę słodkie."

Więcej zdjęć przebrań Sarah znajdziecie na jej Instagramie: *klik*

 Co myślicie o pasji Sarah?
Podobają Wam się jej przebrania?

1 komentarz :

  1. Śliczne zdjęcia. Kocham księżniczki Disneya.

    Na moim blogu organizuje konkurs na książkę Świat Cande, wiec zaparaszam wszystkich zainteresowanych http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/2016/02/konkurs-wygraj-swiat-cande.html?m=1

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka