Ciekawostki o "Miraculum:Biedronka i Czarny Kot"

Widzieliście już pierwszy (a w zasadzie drugi) odcinek "Miraculum:Biedronka i Czarny Kot"?Ja tak i bardzo mi się spodobał.Zainteresowałam się nim i postanowiłam poszukać w internecie kilku ciekawostek na jego temat.Pozwólcie,że zaczniemy od zwykłych,łatwych do znalezienia informacji i powoli przechodzić będziemy do tych fajniejszych.Zapraszam!

  • Fabryka DVD ogłosiła,iż zamierza wydać serial "Miraculum:Biedronka i Czarny Kot" na płytach.Na razie planowane jest wydanie płyt na rynku amerykańskim oraz kanadyjskim,jednak możliwe,że za jakiś czas trafią również do Polski.Pisząc za jakiś czas mam na myśli,że raczej nie w tym roku (chyba,że pod koniec),ponieważ pierwsze DVD w Stanach Zjednoczonych oraz w Kanadzie pojawi się w maju br. .
  •  Zastanawialiście się, kiedy na polski rynek trafią pierwsze gadżety inspirowane serialem o biedronce?Kalendarze,zeszyty,długopisy...Niestety jeszcze chwilę sobie na nie poczekamy.Pierwsze rzeczy za granicą wchodzić będą dopiero w sierpniu,a zanim je sprowadzą minie jeszcze kilka dobrych miesięcy.Będą to zabawki,komiksy,kostiumy,akcesoria i wiele innych.Nie wszystko,jednak stracone.Może polskie wydawnictwa wydadzą wcześniej własne pozycje i gadżety.

  • Film "Miraculum:Biedronka i Czarny Kot",wykonany z kombinacji żywej akcji oraz animacji jest już w fazie prac.Producenci potwierdzili,że film będzie miał swoją premierę,kiedy serial odniesie sukces.
  •  Jeremy Zag (twórca Zagtoon -jedna z firm produkujących serial) na swoim Instagramie ogłosił,że OVA* Miraculum: Biedronka i Czarny Kot jest już w produkcji.
*OVA (Original Video Animation)-animacja wydana bezpośrednio na rynek video,z pominięciem dystrybucji kinowej i telewizyjnej.Pojawiają się głównie na DVD.Typowa seria OVA składa się ok.6 (lub więcej) odcinków po ok.30 min.Poszczególne odcinki zazwyczaj nie pojawiają się wszystkie naraz,a co pewien czas pojawia się nośnik z kolejnym odcinkiem.
 
  •  Jeremy Zag ogłosił na swoim Instagramie,że drugi i trzeci sezon cudownych opowieści o Biedronce i Czarnym Kocie są w produkcji.
  •  Powstała oficjalna strona biedronkowego serialu,gdzie znajdziecie filmiki,grę czy też opisy bohaterów serialu.Jeśli w miarę radzicie sobie z angielskim to koniecznie wchodźcie: *klik*
 Miraculous: Biedronka i Czarny Kot od poniedziałku do czwartku o 17:05 w Disney Channel!

13 komentarzy :

  1. Świetny post. Dziewczyny wyszły ślicznie.

    http://disneybajecznyswiat.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko super, fajnie, ale kiedy nie odcinki?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety na razie nie wiadomo.Śledź profile Disneya,a na pewno się niebawem dowiesz ;)

      Usuń
  3. Cały czas to robię, mam obsesję na punkcie tego serialu: ją i moja koleżanką mamy ksywki Mariette (ja) i Alya (ona), a moja inna znajoma robi mi torebkę Mariette ^^.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie żałosne

      Usuń
    2. Rewelacja! Też mam obsesję 😂. Oglądam drugi raz cały pierwszy sezon. A mam 16 lat ;) kocham to! A najbardziej Czarnego Kota :D ♥ ♥ ♥

      Usuń
    3. Rewelacja! Też mam obsesję 😂. Oglądam drugi raz cały pierwszy sezon. A mam 16 lat ;) kocham to! A najbardziej Czarnego Kota :D ♥ ♥ ♥

      Usuń
  4. Przepraszam za błędy, ale mój sprzęt nie toleruje niektórych wyrazów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie mogę obejrzeć wszystkie odcinki po polsku bo nie wszystkie oglądałam a nie puszczają wszystkich powtorek a na YouTube są one w obcym języku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Legalnie pełne odcinki możesz obejrzeć wyłącznie na Disney Channel,natomiast ich fragmenty na Disney.pl

      Usuń
  6. moja koleżanka i ja mamy stroje z miraculu

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy sezon jest w poniedziałek 5 września 2016 roku o 17;00 w Disnay Chanel !!!!!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka