2 urodziny bloga!

Dokładnie dwa lata temu-17.04.2014r.-postanowiłam założyć bloga i dzielić się z Wami nowinkami,na początku o serialu "Violetta",a później ogólnie o Disneyu.Przez te dwa lata naprawdę wiele się zmieniło.Mój styl pisania,czytelnicy oraz redaktorzy.Jedni poodchodzili,a inni przybyli.Ta data tak naprawdę nie może być przeze mnie zapomniana.Nie wiem czy to jakieś przeznaczenie,ale mój pies urodził się w dniu założenia bloga i dziś również obchodzi swoje urodziny.Dziękuję Wam,że jesteście ze mną przez ten cały czas,że czytacie moje wpisy.Dzięki Wam mam nadal chęć i przyjemność pisania tego bloga i choć,jak każdy miałam czasami momenty zwątpienia,podniosłam się z tego i wciąż tego bloga piszę.Mam nadzieję,że ten projekt przetrwa jeszcze przez wiele lat,a wy przez cały czas będziecie tego bloga czytać <3

6 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla twojego bloga oraz oczywiście psa!
    Obserwuję twój blog od pewnego czasu i jest na prawdę świetny:)
    Niezbyt mnie interesują seriale z Disney Channel, ale jak wspominasz o innych rzeczach związanych z Disneyem, to bardzo przyjemnie mi się to czyta.

    Ja przez około 3 lata prowadziłam bloga o Disneyu na pingerze, a jakiś czas temu przerzuciłam się na swoją prywatną stronę, jeśli chcesz, możesz zajrzeć: http://disneylady.pl/ .

    Życzę powodzenia w dalszym pisaniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę dalszych sukcesów! Mój blog jutro będzie miał tydzień! Zapraszam!
    ananasy-disneya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka