[Wywiad] Obsada "Evermoor:Kroniki" o szczegółach dotyczących serialu!

Tutaj jest cała paczka!
Jakich szalonych przygód fani mogą spodziewać się od "Evermoor:Kroniki"?Jakie wybryki wyczynią postacie tym razem?Dotrzemy do obsady,aby dowiedzieć się co dokładnie jest w składnicy upiorów pełnej magii.Poznamy kilka szczegółów dotyczących nowego serialu i przeczytamy,jak wyglądają relacje na planie i poza nim.Zapraszam!

Georgia: "Mój charakter dostanie super moc!"
Georgia Lock, który gra Bellę Crossley w serialu, ujawnia: "W "Kronikach Evermoor", mamy poznać wszystkie te wspaniałe postacie. Historia startuje i prowadzi nas do szalonych przygód. W tym roku w serialu jest o wiele bardziej magicznie, co jest naprawdę ekscytujące. Plus, nastolatkowie zaczynają więcej pracować razem w grupie. Myślę,że jest to całkiem zabawny element show. To wszystko dostaje trochę kryminalnego charakteru,przez to,że paczka stara się rozwiązać razem tajemnice.Czego jeszcze fani mogą się spodziewać w serialu? Będzie mnóstwo fajnych akcji oraz historii- i moja postać dostaje super moc w tym roku. Nie wiem, czy to jest super moc, którą Bella wybrała osobiście  ale to na pewno zabawna moc.To jest naprawdę śmieszne!"

Finney: "Będzie o wiele bardziej magicznie!"
Finney Cassidy,którym gra Camerona w serialu, przyznaje: "Uwielbiam fakt,że w obsadzie dogadujemy się tak dobrze!Zawsze gdzieś razem wychodzimy i jesteśmy bardzo blisko,co sprawia,że chętnie przychodzimy do pracy każdego dnia.Jeśli masz mnóstwo zwariowanych scen do filmu,to pomaga,jeśli jesteście blisko,ponieważ nie przejmujesz się/nie wstydzisz się robienia głupich rzeczy lub udawania rzucania szalonych zaklęć.Możesz się z tego śmiać.To dokładnie to, co lubimy, kiedy jesteśmy razem.Mamy kilku świetnych,nowych członków obsady w tym roku,jak również niektóre fajne gościnne występy,więc można się spodziewać wielu nowych postaci w serialu.Można oczekiwać również bardziej szalonych zaklęć.W "Evermoor:Kroniki" będzie o wiele więcej magii.To jest świetne.Nie wiem, czy daję coś mówiąc,że mój charakter zdecydowanie zostanie "uderzony" przez magię w tym roku.Dla mnie, nagrywanie tego było dużą zabawą.

Naomi: "Będzie trójkąt miłosny i złamane serce!"
Naomi Sequeira,grająca Tarę Crossley w serialu ,ujawnia: "W "Evermoor:Kroniki" jest wiele zwrotów akcji oraz mnóstwo rozwiązań problemów.Istnieje również tajemniczy klimat,co myślę,że jest naprawdę fajne,bo cała paczka próbuje swoich sił w rozwiązaniu zagadek razem.W tym roku jest więcej komedii- jest również dużo zawodów miłosnych.Jest również trójkąt miłosny pomiędzy Bellą,Cameronem oraz Tarą-  i jest on bolesny.Nie wiem,jak to wyjaśnić,co się dzieję bez podania zbyt wielu szczegółów,ale mogę ujawnić,że Tara ma tendencję do słuchania się głosu swojego serca,co prowadzi do wielu problemów.Zawód miłosny występuje,ponieważ musi ona odłożyć trochę rzeczy na bok,które obejmują czasami Camerona,ale w końcu stara się wszystko naprawić.Może również pojawić się lub nie zawiły pocałunek.Zostawię,jednak trochę tajemnicy!Musisz tylko oglądać serial i samemu zobaczyć co się będzie działo."


Jordan: "Tajemnica cię zaintryguje!"
Jordan Loughran,którs gra Sorshę Doyle,przyznaje: "W "Evermoor:Kroniki" jest dużo tajemnic.Nie wszystko jest zupełnie tak,jak się wydaje.Są tam naprawdę miłe,dynamiczne grupy(?)na początku serialu -  ale istnieje również wiele zwrotów akcji,tak jak humoru i romansu.Myślę,że to będzie naprawdę zabawne,aby obejrzeć i zobaczyć,jak to wszystko się będzie rozgrywać.Tajemnica cię zaintryguje i niektóre zwroty będą naprawdę zaskakujące.Pamiętam czytanie scenariusza i moje myśli "Boże,nie spodziewałam się,że to tak się potoczy".Myślę,że to wspaniałe,że trzymasz widzów w napięciu.Irytujące jest,kiedy można przewidzieć,wszystko co się stanie - ale nie o tym jest nasz serial.Myślę,że widzowie będą prawdziwie zaskoczeni w tym roku.Nie mogę się doczekać,aż wszyscy to zobaczą!"

George : "Historie są niesamowite!"
George Sear,który odgrywa rolę Seba Crossley'a w serialu,wyjaśnia: "Byłem bardzo podekscytowany,czytając scenariusz do "Evermoor:Kroniki",ponieważ zakończyliśmy show z Cliffhangerem* i nie miałem pojęcia co się stanie później.Nie wiedziałem,co się stanie z Sebem oraz Sorshą i jak historia potoczy się dalej.Jeśli jesteś fanem "Evermoor:Kroniki" to pokochasz to co się będzie działo!Historie są niesamowite i to jest naprawdę ekscytujące,aby być częścią tak genialnego projektu.Nigdy nie wyobrażam sobie,co się stało dalej,ale jestem naprawdę pod wrażeniem,jak pisarze przenieśli się z fabułą naprzód.Każdego dnia cieszę się na pójście do pracy,bo dzieje się coś nowego i innego.Praca nad "Evermoor:Kroniki" to najlepsza praca na świecie!Poważnie, to najlepsza praca,o którą mógłbym kiedykolwiek prosić."

*Cliffhanger − zabieg fabularny, polegający na nagłym zawieszeniu akcji w sytuacji pełnej napięcia, w której główni bohaterowie znajdują się w trudnej sytuacji, nawet zagrożenia życia.

Sammy: "Kocham swój nowy charakter!"
Sammy Moore,który gra Otto,przyznaje: "Kiedy powiedziano mi,że dostałem rolę Otto w "Evermoor:Kroniki", nie mogłem w to uwierzyć.Pamiętam,jak patrzyłem się w moje odbicie i myślałem "Czy to prawdziwe życie?Czy to się naprawdę dzieje?Czy to prawda?"Nie umiem powiedzieć,jaki byłem roztrzęsiony!Byłem tak szczęśliwy.Jestem wielkim fanem serialu.Myślę,że jest genialny.To jest dobry,dobrze zagrany thriller.W tym roku,będzie wiele strasznych historii,jak i komedii oraz romansu.Wiesz co?Czuję się bardzo podekscytowany i szczęśliwy,będąc częścią tak niesamowitego show.Kocham mój nowy charakter.Połowę czasu jest on sową.Resztę,wygląda jak człowiek- i ma naprawdę fajną klatkę z jedną z huśtawek 'Kanarka Tweety' w środku.To tam gdzie on mieszka już na początku przygody w "Evermoor"."

"Evermoor:Kroniki" od poniedziałku do czwartku o 19:00 w Disney Channel!

1 komentarz :

  1. Nie mogę uwierzyć w to jak twój styl pisania zmienił się od początku bloga. Jestem w wielkim szoku! Kochanie piszesz przepięknie jak na ten wiek! Oby tak dalej <3

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka