Dove Cameron i Ryan McCartan zaręczeni!

Dzień 14 kwietnia 2016 roku Dove Cameron oraz Ryan McCartan zapamiętają zapewne do końca życia.To właśnie wczoraj Dove powiedziała "tak" i oficjalnie zostali oni narzeczonymi.W dzisiejszym poście postanowiłam napisać Wam trochę o tej cudownej parze i pokazać posty potwierdzające zaręczyny.Zapraszam!


Ta para jest już ze sobą od jakiegoś czasu.Co można zobaczyć bardzo się kochają i według mnie idealnie do siebie pasują.Jak podają różne portale pierwszy raz spotkali się 3 kwietnia.Para oprócz w życiu prywatnym spotykała się również w serialu "Liv i Maddie".Diggie to para,którą pokochał nie jeden widz serialu.

Przez swoją pracę para nie może się spotykać codziennie,ale jeśli naprawdę się kocha to nawet odległość ich nie rozdzieli.Dove oraz Ryan prowadzą również kanał "The Girl and the Dreamcatcher" na Youtube. Ich wspólne dzieło ma już prawie 360 tyś. subskrypcji ,a swój pierwszy cover wstawili 24 lipca 2014 roku.Jest to najprawdopodobniej jedna z najbardziej lubianych par pracujących dla Disneya.

W jednym z wywiadów Dove opowiedziała dziennikarce o jej pierwszym pocałunku z narzeczonym.Był on zupełnie niespodziewany,ale zdecydowanie magiczny.Jak wiemy odbył się on w parku.Przeczytajcie zresztą co powiedziała sama Dove:

"Pochyliłam się, by pocałować go w policzek,a on bardzo szybko odwrócił głowę i pocałował mnie,bo wiedział,że byłam zbyt nieśmiała,aby sama to zrobić"

"On jakby mnie z tym wykiwał ... Nie pamiętam tego - dla mnie to była magia i iskry- ale potem odwróciłam się,pisnęłam i zrobiłam się cała czerwona."


 Teraz nadszedł czas na potwierdzenie informacji o zaręczynach.Zaczęło się od znajomego tej dwójki,który wstawił wideo z 2014 roku,na którym Ryan mówi "I'm going to marry Dove Cameron" co oznacza "Zamierzam poślubić Dove Cameron". Następnie potwierdzili to również sami Dove i Ryan dodając posty na Instagramy.Dove poświęciła tej niesamowitej wiadomości 1336 post na koncie,natomiast Ryan dla swojej narzeczonej równo 1000.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika ♡DOVE♡ (@dovecameron)

"Nazwanie ciebie moim "chłopakiem" nigdy już nie będzie dobre. Narzeczony brzmi lepiej." 
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Ryan McCartan (@mccarya)

"Dedykując mój 1,000 post mojej narzeczonej.Nie mogę uwierzyć,że powiedziałem to do ciebie.Dziękuję za powiedzenie "tak". "

Teraz czas na nas.Zapraszam Was wszystkich do składania życzeń tej uroczej parze i pisania do niej miłych słów.Teraz należy czekać tylko na wieści o ślubie!

Lubicie Dove i Ryana?
Cieszycie się razem z nimi?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Każdy komentarz jest dla nas zachętą do dalszego pisania

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka